joran007 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 gamer.no er den beste norske spillsiden, uten tvil men hva med å ha en liste over release datoer for spill og kanskje litt ryddigere i nyhets delen Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det blir sikkert en god del mer arbeid med en releaseliste, så jeg foreslår å heller besøke http://www.tothegame.com eller http://www.gonegold.com. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hei, tusen takk for ros. Vi har visjon om å kunne tilby en releaseliste for norske datoer, men det er foreløpig ikke prioritert hos oss. Er det noe spesielt du ønsker forbedret i nyhetsdelen? Hva kan vi gjøre bedre? Spytt ut! All konstruktiv kritikk mottas med takk. :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Kanskje et par guider i populære spill ? Jeg liker å lese guider :smile: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 guider synes nå jeg er å ødelegge en spillopplevelse :/ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 19:01, skrev AciD18:guider synes nå jeg er å ødelegge en spillopplevelse :/ Ja...Du sier noe der... Visst man bruker en guide følger du den hele veien , istedenfor å utforske tingene selv. (noe som er hovedpoenget med spill;)) Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det med releasedatoene var kjempebra, og det kunne også skrevet en artikkel angående Linux og spill. Erfaringer osv. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 19:19, skrev Basus:Det med releasedatoene var kjempebra, og det kunne også skrevet en artikkel angående Linux og spill. Erfaringer osv. Ja, gjør det. Jeg slet litt med å få inn spill med Mandrake 9.0. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Må bare legge til at jeg runner alltid spillene før jeg sjekker guider ol. Jeg bruker dem som en slags ekstra feature når jeg begynner å gå lei. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 "Gamer" er en meget bra side :wink: ellers er "Gamesmix" et bra valg hvis man skal kjøpe, der kan man forhånds-bestille å se vilke spill som kommer ut. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 tja.... www.games.no er jo en side.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 "Game Site Nummer 1" meg i røven, dårligeste på lenge, unormalt dårlig design og saker:( Gamer.no GOGOGO!! Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 må nok inrømme at gamer er klart bedere ja... men games er jo en side for det Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 må nok inrømme at gamer er klart bedere ja... men games er jo en side for det Alle kan lage "en side", men til syvende og sist hjelper det lite med en side uten innhold. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå