hYLeAPe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Skal kjøpe meg PC til komfen, har planer om å kjøpe meg dette hovedkortet. Har tenkt å kjøpe meg dennePSUen, men på hardware sin test av denne PSUen står det at den ikke har AUX tilkobling. Trenger HK det?? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 HeiSkal kjøpe meg PC til komfen, har planer om å kjøpe meg dette hovedkortet. Har tenkt å kjøpe meg dennePSUen, men på hardware sin test av denne PSUen står det at den ikke har AUX tilkobling. Trenger HK det?? 8340585[/snapback] Det hovetkortet har som en 8 pins AUX tilkoling, istedenfor 4 pins AUX tilkobling som er vanligt på litt eldre HK. Du kan bruke en 4 pins tilkoblingen som er på eldre PSU på 8 pins tilkoblingen men det er anbefalt å bruke en 8 pins kontakt, noe denne PSU'n du har valgt har Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Så da er det ikke noe problem da? hehe, var bare litt usikker, hadde vært leit vis det ikke hadde funka EDIT: Nice PC forresten Endret 9. april 2007 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå