Marimalice Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan noen hjelpe meg med å finne den best mulige fargeskriveren som kan skrive A3 format? Jeg trenger en skriver som skriver bra, men som ikke er altfor dyr i drift. Skal brukes både til bilder og vanlige utskrifter. Håper på gode innspill! Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vet ikke om det er "den beste" i A3-klassen, men Epson Stylus Photo R2400 får en uforbeholden anbefaling i "The digital Photography Book" av Scott Kelby. Boka er fra i fjor og han skriver at det er ingen som er i nærheten av denne skriveren, det eneste må være R2200 som den har erstattet. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Epson Stylus Photo R2400 <- Jeg har denne og er superfornøyd. Tar ark opp til A3+ (32,9 x 48,3 cm) Den bruker litt blekk, men resultatene blir strøkne. Er vel mer en ren fotoskriver enn en allroundskriver, så skal du skrive ut mye som ikke er foto så er den kanskje ikke det beste valget. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kan noen hjelpe meg med å finne den best mulige fargeskriveren som kan skrive A3 format? Jeg trenger en skriver som skriver bra, men som ikke er altfor dyr i drift. Skal brukes både til bilder og vanlige utskrifter. Håper på gode innspill! 8340565[/snapback] Den nevnte Epson R2400 er jo et toppvalg. Litt rimeligere er R1800 som også er A3. Forskjellen er vel i bruk av pigmentblekk (R2400) vs "vnalig" blekk R1800. Pigmentblekket gir mye mer varige utskrifter etter det jeg forstår. Jeg har lillebror til R1800 (R800 A4) som jeg bruker til samme bruksområde som deg. Det er sikkert ikke den beste til generell utskrift, men jeg synes den er mer en bra nok til mitt bruk. Som fotoskriver er den svært bra. Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå