Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pause, hva innebærer dette


Gjest G17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det hadde vært pause som i "jeg må være hjemme litt for å ta meg av familien, så vi treffes kanskje ikke så ofte" pause, så hadde jeg ikke stusset, men når hun kommer med det spørsmålet, så er det som å betrakte at hun har planer, eller iallefall kan se for seg noe, og da er det (forholdet) ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Hun trenger pause for å gå på fest og rote med andre? Er ikke det litt rart? Hvis hun har det vanskelig, så burde hun heller søke støtte og trøst hos deg?

8341307[/snapback]

Tenkte akkurat det samme.

 

Om foreldra mine skulle skilles (noe de er, men hypotetisk sett) så ville jeg satt pris på å være med kjæresten min. Komme bort fra ting hjemme og sånn. Ikke ta en pause, det er jo helt motsatt av hva jeg ser på om vanlig.

Lenke til kommentar

 

Om foreldra mine skulle skilles (noe de er, men hypotetisk sett) så ville jeg satt pris på å være med kjæresten min. Komme bort fra ting hjemme og sånn. Ikke ta en pause, det er jo helt motsatt av hva jeg ser på om vanlig.

 

 

Helt enig. Og det hun sa om fester og rote med andre gutter var nok dødsstøtet. :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Som oftest vil jo pause bety slutt.

Om hun virkelig hadde brydd seg om deg da hun ba om pause, hadde hun jo heller ville hatt deg der til å støtte henne gjennom harde tider.

Lenke til kommentar

Er litt skuffet over det hun sa på kvelden ja,,,tid for å tenke og være med familen, yea right :(

Hun kunne i det minste sakt at det var slutt, er ikke sikker hun kommer til å rote med noen andre, men da kunne hun værtfall lattvært å spurt!

 

Men, men jeg får bare stole på henne og håpe hun tar til fornuft snart :ermm:

Lenke til kommentar
Men, men jeg får bare stole på henne og håpe hun tar til fornuft snart :ermm:

 

 

Eller du kunne, istedet for å sitte og vente, sagt at "dette finner jeg meg ikke i!" og sagt at enten får hun skjerpe seg ellers så blir det ikke noe av. Vet det høres lettere ut enn i virkeligheten, men alikevel ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja,,,,så ble vi faan meg sammen igjen :)

 

I dag fikk vi snakket ut og det viste seg at hun hadde hatt store problemer i ett tiligere forhold. Helt fuckt milijø med dop og sånn dritt, hadde slått og nesten blitt voldtat under en annledning :dontgetit: Noe hun aldri har fortalt til noen, så nå tror jeg vi kommer til å få det fint sammen:D

Siden hun føler hun kan stole på meg så my, må det ha godt opp ett lys for henne under pausen :yes:

 

Nå er jeg super happy :w00t:

Lenke til kommentar
Jaja,,,,så ble vi faan meg sammen igjen :)

 

I dag fikk vi snakket ut og det viste seg at hun hadde hatt store problemer i ett tiligere forhold. Helt fuckt milijø med dop og sånn dritt, hadde slått og nesten blitt voldtat under en annledning :dontgetit: Noe hun aldri har fortalt til noen, så nå tror jeg vi kommer til å få det fint sammen:D

Siden hun føler hun kan stole på meg så my, må det ha godt opp ett lys for henne under pausen :yes:

 

Nå er jeg super happy :w00t:

8471069[/snapback]

 

Gratulerer, får håpe at forholde ditt holder i framtiden også :)

Lenke til kommentar
Pause, hva innebærer dette?

8340523[/snapback]

 

Det er nok 50% sjangse for at dere ikke vil bli sammen igjen.

Enten så mener hun virkelig at hun trenger ti dtil å ta seg av familien, eller så har hun kanskje lyst til å treffe andre igjen, og lengter tilbake til tiden som fri og forholdsløs.

 

Men ikke press henne. Om hun sliter nok fra før av, og du maser, da blir hun bare lei, og tar lett for å søke en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...