Gå til innhold

Hvordan bruke VLC til å konvertere divx til wmv?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå noen divx filer jeg skal konvertere til WMV. Jeg leste på forumet her for en stund siden at det går ann å bruke VLC for å konvertere. Problemet er at jeg ikke finner tråden nå. Jeg har funnet en oppskrift på HAPPYBEGGAR.COM, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke batch filen.

Noen som kan hjelpe meg? Evt vet hvor denne tråden befinner seg :=?

André

Edit: Ser nå at jeg har klart å poste i diskusjons delen istedet for spørsmål og svar. Bare å flytte den :)

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan setter jeg den til us locale?

8340911[/snapback]

Kontrollpanel -> Innstillinger for region og språk -> Regionale innstillinger

Der bytter du fra "Norsk (bokmål)" til "Engelsk (USA)".

8341308[/snapback]

Nå har jeg installert programmet, men det har dukket opp et nytt problem. Videoen blir spilt av, men opp ned. Alt er snudd på hodet. Den eneste løsningen jeg har er å redigere filmen i win movie maker, men dette tar oppmot 50 minutter, og det blir litt mye jobb for å se en film:(

Noen her som har en løsning på problemet?

Ellers takk for glimrende hjelp!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
trur du skulle gått for super.. dette er en knall god converter som ikke tregs å gjøre noen innstillinger på maskina..

lit plunder å få lastet ned og noen avanserte innstillinger men du får da hvertfall ut det du ber om...

8473246[/snapback]

Prøvde Super, men jeg klarte ikke og få det til å fungere, så jeg installerte Encode360. Super er sikekrt et bra program det også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...