The_KaZe Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hva er de beste tingene til påføring av goop? ( dvs. rensing av coren og evt. fjerning av thermal pad ) Ikke noen idiotiske svar som whitesprite, det krever jo rensing etterpå uansett.... Bedre å heller ha èn operasjon isteden for 2 vettu :smile: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 For å fjerne pålimte kjøleribber fra f.eks northbridge bør du bruke en liten sparkel spade av metall eller lignende, bare pass på at du treffer med den rett mot limet så er det bare å måkke den av. For å ta bort rester fra overflaten som skal goopes og festes annen kjøling på bør du bare skrape forsiktig med skarp gjenstand som tapet kniv eller lignende. Påføre goop er lett...bare ta en liten mengde midt på chip'en -nok til at hele chipen blir dekket med et lite lag- og gni det fram og tilbake forsiktig utover med den nye kjølerens kontakt flate. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 [ Denne Melding var redigert av: Izex på 2002-12-17 17:03 ] Lenke til kommentar
The_KaZe Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Ok, forstått . Har fått tak i kondensfjerner med 100% ISOPROPANOL Det er vel bra nok. Så har jeg skalpell og sånne sterile ting til sår ( legger det igjen fibre ? hva kan jeg bruke som ikke gjør det ? feks. pussefille til kikkert,briller osv.? ) Har nemlig tenk å gjøre dette idag :smile: starter nå snart . Så en skikkelig step by step forklaring nå . ( må tingene tørke før jeg putter på AC3 ? ) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Pussefille til kikkert/briller er godt egnet, easy med den skalpellen :smile: alt må være rent og tørt før goop påføres ja...du ser step by step selv best..er fort å glemme no når man skriver veiledning hehe..men du ødelegger neppe noe...bare bruk sunn fornuft og forsiktighet så går det garantert bra Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg sverger til aceton, som fordamper veldig fort, og skapell. :smile: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 hva er dette? chemical brothers? :smile: good luck Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 jeg bruker Heptan, vet ikke om det er noen bi-effekter. Det fjerner i hvertfall alt, hvis du bare gnir lenge nokk. Løser opp både lim og fett. Må ikke innåndes, svelges, berøres eller kastes står det på flaska. Du kjøper det på apoteket. _________________ Duron 750@1000 idle 6'C max load 22'C Hercules 3D Prophet 4500 tv-ut Abit KT7A-Raid OCZ PC-166 2/2/2 256MB+256MB VapoChill Enermax 550W Samsung 40GB 7200rpm 8,9ms 3,3dB [ Denne Melding var redigert av: Ma'anagal på 2002-12-17 20:12 ] Lenke til kommentar
The_KaZe Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Dette gikk flott folkens, men goopguiden hadde jeg jo lest 12x på forhånd :smile: gjør ikke noe uten noe info vettu :wink: Men altså det var mye som brukerne spurte om som ikke stod i guiden så det er sant at vi må holde forumet i live :smile: OfTopic: Hvor kan jeg se en liste over alle smileys`ene ? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 sverger til mitt suverene verktøy.. american liner! =) slik for å splitte opp heroin linjer eller lignende =) ikke spør meg hvor jeg fikk tak i den, men kun brukt til pc bruk =) er et barberblad med et slags plasthåndtak! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Kanskje Eter funker bra til å fjerne goop? Dessuten kan man jo også bruke restene til andre ting også. Hunter S.Thompson: "... but the only thing that worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge. And I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon" Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 bankkort gjør susen! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ta en tynn, gjennomsiktig plastpose. Bruk denne som "hanske" til en av fingrene dine. Pass på at den er ren, myk og fin, og at du ikke har fingeren på noen av skjøtene på posen. Ta en mikroskopisk ert med the goop of your choice på fingeren og gni det utover core. Da vil du få et syltynt lag hvis du gjør det rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå