Gå til innhold

[løst]Mulighet å se om du har blitt "Quotet"

Anbefalte innlegg

Hadde vært greit om vi hadde hatt muligheten for å se om vi har blitt quota, feks i Siste Ordet hvis du ikke gidder å lese gjennom 10 sider for å finne ut om noen har svart deg.

Det kunne stått i "Mine Innlegg" med en liten boks-link til den posten der du har blitt quotet i. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvor gjenomførbart det er, men om du søker på ditt eget nick på enkelt søk, så vil du få frem alle gangene du er blitt quotet (med mindre noen har fjernet nicket ditt fra quoten) :)

8341076[/snapback]

Joda, forsåvidt. Men hadde vært greit å sluppet å søket hver gang da :|. Iallefall hatt en enkel mulighet ved å se hvem som har svart med å ha trykket på "Svar" på akkurat ditt innlegg. Kan vel ikke være så veldig vanskelig å få til mon tro?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor gjenomførbart det er, men om du søker på ditt eget nick på enkelt søk, så vil du få frem alle gangene du er blitt quotet (med mindre noen har fjernet nicket ditt fra quoten) :)

8341076[/snapback]

Går ikke med mitt nick :(

Skal forumet tillate tre-tegns-søk igjen?

Lenke til kommentar

8341076[/snapback]

8341887[/snapback]

Ja, det synes jeg. Og så kan 14-tegnregelen fjernes i samme slengen. :)

Lenke til kommentar

8341076[/snapback]

8341887[/snapback]

Stakkars Cun :(

Men jeg får fremdeles ikke søkt ordentlig etter folk som har quotet meg jeg, blir bare rør. Så jeg er fortsatt for et system slik jeg fremstilte det :blush:

Lenke til kommentar

8341076[/snapback]

8341887[/snapback]

Om jeg husker riktig ble det mye kluss sist de tillot dette. Men det kan være jeg har drømt dette.

Skal høre med o-store tekniske guru Ueland. Men jeg syntes det er greit å snakke tull om Cun uten at han klarer å søke seg frem til det :wee:

Lenke til kommentar
Skal høre med o-store tekniske guru Ueland. Men jeg syntes det er greit å snakke tull om Cun uten at han klarer å søke seg frem til det :wee:

8349287[/snapback]

Haha. Husker jeg klarte å grave fram dirt da tre-tegns-søk var tilgjengelig en kort periode i fjor. Damn you, LarsP, damn you!

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...