eivindhetalnd Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Er det noen som kjenner til Zlh.exe? Det bruker nesten all CPU slik at det meste andre på maskinen her går treigt. Når jeg søker etter Zlh exe får jeg opp 4 filer D:\Norman\npm\bin D:\Norman\NCV\Bin Data/Bin Data/Bin Er det normalt at den filen skal bruke så mye av CPU? Er det noe jeg kan gjøre for at den skal bruke litt mindre? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Etter et kjapt google søk ser det ut til av Zlh.exe er en del av Norman Antivirus. Hvis du bruker google til å søke etter "Zlh.exe", finner du en rekke resultater med folk som har samme problem som deg - regner med at du kan finne noe hjelpsomt der. edit: Fant forresten dette på andre resultat på google. Zlh.exe tilhører Antivirusprogrammet NormanJeg ville gjort følgende: #1- Gå til Norman.no og last ned Ditt Norman program på nytt. #2- Last ned Ashampoo Magical Optimizer #3- Avinstaller ditt nåværende Norman program #4- Restart PCen #5- Slett Norman mappen (Ligger vanligvis i C:\) #6- Kjør Ashampoo Magical Optimizer #7- Installer Norman på nytt, og restart PCen. Vet ikke om det er den beste måten å gjøre det på, men ifølge personer på win-xp.no forumet skal det funke. Bruk google før du spør. Endret 9. april 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå