ShaNickolas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Synes den topicen sier sitt jeg. Så utrolig at det passer. Venter spent på talen til Irans President Mahmoud Ahmadinejad. Er vel bare å høre med sine egne ører hva plana er? EDIT: Utrolig å se hvor redde alle land blir når en ny makt får/kan få atomvåpen, samtidlig så får Iran utrolig respekt. De viser muskler uten å vise det, på en måte Endret 9. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Var topic'n kanskje at "Iran anriker Uran?" Endret 9. april 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Var topic'n kanskje at "Iran anriker Uran?" 8340086[/snapback] Nei jeg mener uran anriker ryktet å posisjonen til Iran i resten av verden. De viser muskler å derav tittelen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Aha! Iran har også eierinteresser i en fransk fabrikk som anriker uran, så kanskje ikke så dum tittel der heller! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Aha! Iran har også eierinteresser i en fransk fabrikk som anriker uran, så kanskje ikke så dum tittel der heller! 8340129[/snapback] Ikke sant? Mye snusk ute å går, men hvorfor skal ikke Iran være like kjipe som Vesten å USA? Siden de har så utrolig til sanksjoner lurer jeg av å til på hvordan landet går rundt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje fordi Iran ledes av uansvarlige rabiate jødehatere? Eller kanskje fordi Iran er gjennomsyret av løgn, hat og trangsyn? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje fordi Iran ledes av uansvarlige rabiate jødehatere? Eller kanskje fordi Iran er gjennomsyret av løgn, hat og trangsyn? 8340455[/snapback] Er nok ikke bare de som har det slik. Løgn er alle land flinke til å servere, det vet du like godt som meg. Alle land bærer på hat mot noe, fordi det ikke passer deres syke, sære eller trangsynte lederstil. Iran er flinkere til å holde kjeft på de rette ordene, der har USA noe å lære. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje fordi Iran ledes av uansvarlige rabiate jødehatere? Eller kanskje fordi Iran er gjennomsyret av løgn, hat og trangsyn? 8340455[/snapback] Er nok ikke bare de som har det slik. Løgn er alle land flinke til å servere, det vet du like godt som meg. Alle land bærer på hat mot noe, fordi det ikke passer deres syke, sære eller trangsynte lederstil. Iran er flinkere til å holde kjeft på de rette ordene, der har USA noe å lære. 8340606[/snapback] På hvilken måte synes du president Ahmadinejad har vært flink til å holde kjeft på de rette ordene? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 De bruker ikke trusler når ting ikke går deres vei, som USA nettopp har gjort mot dem. De har en mer stille måte å opptre på. De står på sitt, de har rett like mye som andre land å ha atomkraft . USA synes jeg spekulerer å får panikk av sine egne tanker om andre land. Se bare på Irak som et eksempel. Helt sykt Når det er bevist at Saddams regime ikke hadde noe med al- quaida å gjøre, å at de ikke hadde slike våpen Usa sa de hadde, ja da har usa klart å skape den største skrønen for sine folk å verden siden nazismens tid. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De har en mer stille måte å opptre på. De står på sitt, de har rett like mye som andre land å ha atomkraft . 8340793[/snapback] Atomkraft er én ting, det er atomvåpen man er redd for.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 De har en mer stille måte å opptre på. De står på sitt, de har rett like mye som andre land å ha atomkraft . 8340793[/snapback] Atomkraft er én ting, det er atomvåpen man er redd for.. 8340976[/snapback] Som jeg skriver lenger opp det er bare paranoide spekulasjoner fra USA å resten Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De har en mer stille måte å opptre på. De står på sitt, de har rett like mye som andre land å ha atomkraft . 8340793[/snapback] Atomkraft er én ting, det er atomvåpen man er redd for.. 8340976[/snapback] Som jeg skriver lenger opp det er bare paranoide spekulasjoner fra USA å resten 8341044[/snapback] Javel.. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De har en mer stille måte å opptre på. De står på sitt, de har rett like mye som andre land å ha atomkraft . 8340793[/snapback] Atomkraft er én ting, det er atomvåpen man er redd for.. 8340976[/snapback] Som jeg skriver lenger opp det er bare paranoide spekulasjoner fra USA å resten 8341044[/snapback] Det er ikke gratis å anrike uran, Pakistan har visstnok brukt rundt 100 milliarder kroner på sitt atomvåpenprogram. Både EU og Russland har tilbudt Iran å anrike uran egnet for kjernekraft helt gratis, EU-3 har til og med tilbudt Iran en reaktor. Hvis Iran utelukkende var interissert i kjernekraft og ikke atomvåpen så hadde de selvsagt slått til. Selvom Iran har store olje- og gassforekomster så har de økonomiske problemer og de må importere bensin fordi de mangler raffinerikapasitet. De hadde vært langt mer tjent med å bygge ut oljeindustrien sin fremfor å kaste penger på atomvåpenprogrammet sitt. Dette i kombinasjon med en president som snakker om hvordan han vil renske ut et av nabolandene fra kartet og en stor misnøye til å la IAEA få innblikk i "kjernekraftprogrammet" er alle gode grunner for å være skeptisk til Irans virkelige hensikter. Irans oppførsel minner om Argentinas på 80-tallet hvor det upopulære styret prøvde å styre vekk fokus fra indre problemer ved å konfrontere andre land. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bra at Iran viser muskler. Siden så mange andre land har atomvåpen så burde Iran også ha. Iran får mye makt og jeg tror de kommer til å utnytte det fornuftig. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Honør til sumptrollet ! Bra at Iran viser muskler. Siden så mange andre land har atomvåpen så burde Iran også ha. Iran får mye makt og jeg tror de kommer til å utnytte det fornuftig. 8344407[/snapback] Jada, jeg ber om å få enda et land som herser med verden! "OUR WORDS ARE BACKED BY NUCLEAR POWER" Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bra at Iran viser muskler. Siden så mange andre land har atomvåpen så burde Iran også ha. Iran får mye makt og jeg tror de kommer til å utnytte det fornuftig. 8344407[/snapback] Er dette dagens mest naive eller ironiske innlegg..? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bra at Iran viser muskler. Siden så mange andre land har atomvåpen så burde Iran også ha. Iran får mye makt og jeg tror de kommer til å utnytte det fornuftig. 8344407[/snapback] Er dette dagens mest naive eller ironiske innlegg..? 8345030[/snapback] Jeg støtter Iran, man!! Og jeg er ikke ironisk! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg støtter Iran, man!! Og jeg er ikke ironisk! 8345091[/snapback] At man ønsker at flere land skal få tilgang på atomvåpen finner jeg mildt sagt bekymringsverdig. Særlig når de har en leder som er fast bestemt på å utrydde andre land fra jordens overflate. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg støtter Iran, man!! Og jeg er ikke ironisk! 8345091[/snapback] At man ønsker at flere land skal få tilgang på atomvåpen finner jeg mildt sagt bekymringsverdig. Særlig når de har en leder som er fast bestemt på å utrydde andre land fra jordens overflate. 8345120[/snapback] Lederen er smart! Han kommer til å ta fornuftige valg. Endret 9. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis han tror han kommer til å få 200 kjærester i himmelen for det, så er det kanskje oppfattet som temmelig fornuftig å slippe en atombombe over Israel. You see the point... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå