Eivindhav Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei, Trenger en norsk språkpakke til phpbb3, Og liker IKKE og vente.. Noen som har? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg driter i om du ikke liker å vente Som du ser selv, finnes det ikke en norsk språkpakke til phpbb3 enda. http://www.phpbb.com/languages/ Pakken er imidlertid underveis. http://www.phpbb.com/community/viewtopic.p...sd=a&view=print Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er ikke PHPbb3 en beta versjon a? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 phpBB3 er enda under beta og de norske oversetterene har valg og vente til fullversjonen publiseres! Lenke til kommentar
Eivindhav Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Noen har nok oversatt.. Men vil ikke vente! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kan du ikke oversette selv? Kan fort bli enda bedre norsk da Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Kan du ikke oversette selv? Kan fort bli enda bedre norsk da 8377174[/snapback] Du kan jo så alltid oversette du som støk på sist norsk tentamen. Men tilbake til sakken, det er ofte bedre og oversette selv. Endret 13. april 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hey!! Jeg blir mobbet bare fordi jeg strøk norsk tentamen på onsdag, og skulka den i dag siden jeg ikke fant på noe å skrive:P Edit: Mente ikke at jeg ble mobba på ordentlig, hehe... Uansett, skal prøve å ta et aldri så lite søk på Google nå for å se. Har du prøvd det selv? Kan være at du finner noe der ute... Endret 13. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Eivind, du oppfører deg temmelig bortskjemt nå: "Jeg liker IKKE å vente!" Kanskje noen hadde hatt lyst til å hjelpe deg hvis du var mer høflig! Og hvorfor ikke høre på det vi har å si? Det er ikke laget noen norsk oversettelse av den! Lenke til kommentar
Eivindhav Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg prøvde og gjøre det selv.. Men det var VELDIG mye.. Sorry for at jeg var litt frekk.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er bare det du må regne med det. At det er mye altså. Men det er jo bare å begynne og jobbe med det til du er ferdig, eller gå ned til phpBB2 og så laste ned språkpakka til den i stedet for. Vet ikke om det her fungerer, men kanskje de bruker samme navn og sånn på phpBB2 og phpBB3? Du kan jo prøve å laste ned phpBB2 språkpakka og legge den til i phpBB3 så finner du fort ut om det fungerer eller ei, hehe. Som jeg sa: Vet ikke om det her fungerer. Har aldri prøvd selv, men jeg ville prøvd hvis jeg hadde giddi å lasta ned phpBB3 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Anders, i phpBB3 har de vel nye tillegsfunksjoner slik som blogg til hver bruker og slikt. Da virker det ikke å bruke samme språkpakke. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Aha, okay. Men som jeg sa, så visste jeg ikke om det ville fungere, men høres kult ut med en slik blogg for hver bruker Edit: Da må du nok bare vente til de har oversatt trådstarter, eller oversette selv.. Endret 22. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Eivindhav Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Nå er jeg ikke så gira på phpbb3 lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå