Lukilock Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hallo! Driver nå å tukler med CuteNews. Har fått opp slik at jeg kan skrive nyheter, men etter at noen har skrevet en kommentar til nyheten så blir den bare "skjult" på en måte.. Det jeg mener med "skjult" er at jeg må merke teksta for at jeg kan få sett den. Legger til et bilde: Noen som hvet hvordan jeg skal få til at den viser hele teksten uten at jeg må markere den? Sempron Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 er jo bare å endre skriftfargen da. dette gjøres med CSS. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 jaha Å hvordan gjør jeg det? Need a Guide. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du må gå inn i Cutenews admin tingen, også endre på Templates. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ja, nå er jeg inne der.. Men hvor skal jeg endre på det? kan du/dere skrive hvor jeg skal trykke og hva jeg skal endre på? edit: går det ann å legge inn(include) en PHP side i en HTML side? Endret 9. april 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ingen som vet hvordan jeg får frem skrifta uten å merke den? Lenke til kommentar
Tardio Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som kan hjelpe meg med en ting... Jeg har drevet med cutenews litt nå men de som skal skrive komentarer havner på example/index.php/ allså en siden som er laget av cutenewa hvordan får jeg endret på det.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ingen som vet hvordan jeg får frem skrifta uten å merke den? I stil filen må du endre color: #FFF til color: #000 f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå