Lamp1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har nå tenkt at jeg skal "formatere" pc'en. Ikke med cd, men fjerne alt av programmer. Har nemlig ikke cd'en Så når jeg skal finne programmen i listen eller på leggtil/fjern programmer så ligger ikke unistall der. Hvordan skal jeg bli kvitt det da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Slette mappen programmet ligger i. Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Slette mappen programmet ligger i. 8339875[/snapback] men forsvinner det da? Har hørt at det ikke blir borte, eller er det feil? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det kan være det ligger noen registerverdier igjen, men det tar du lett vekk med for eksempel EasyCleaner av ToniArts Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det blir borte fra harddisken, men alle registeroppføringene tilhørende programmet blir liggende igjen. Av en eller annen grunn er det enkelte programmer som ikke legger seg i "Add/remove programs", men som har en egen avinstallasjonsrutine i programmappen i Startmenyen. Sjekk eventuelt der først. Hvilket program er det snakk om forresten? Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Det blir borte fra harddisken, men alle registeroppføringene tilhørende programmet blir liggende igjen. Av en eller annen grunn er det enkelte programmer som ikke legger seg i "Add/remove programs", men som har en egen avinstallasjonsrutine i programmappen i Startmenyen. Sjekk eventuelt der først. Hvilket program er det snakk om forresten? 8339905[/snapback] Fikk bort noen programmer, men jeg lurer fremdeles på hvordan jeg skal få fjernet VTP6! Har gått inn i sikkerhetsmodus, men finner den ikke liggende i noen fil Vet noen hvor den ligger? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Beklager, dette programmet har jeg aldri vært borti. Kanskje du finner noe nyttig her? http://www.jcxp.net/forums/index.php?showtopic=13596 Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Noen andre som har vært borti VTP6? (Vista tranformer package) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå