Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med avinstallering!

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt at jeg skal "formatere" pc'en. Ikke med cd, men fjerne alt av programmer. Har nemlig ikke cd'en :(

Så når jeg skal finne programmen i listen eller på leggtil/fjern programmer så ligger ikke unistall der. Hvordan skal jeg bli kvitt det da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir borte fra harddisken, men alle registeroppføringene tilhørende programmet blir liggende igjen.

Av en eller annen grunn er det enkelte programmer som ikke legger seg i "Add/remove programs", men som har en egen avinstallasjonsrutine i programmappen i Startmenyen. Sjekk eventuelt der først. Hvilket program er det snakk om forresten?

Lenke til kommentar
Det blir borte fra harddisken, men alle registeroppføringene tilhørende programmet blir liggende igjen.

Av en eller annen grunn er det enkelte programmer som ikke legger seg i "Add/remove programs", men som har en egen avinstallasjonsrutine i programmappen i Startmenyen. Sjekk eventuelt der først. Hvilket program er det snakk om forresten?

8339905[/snapback]

Fikk bort noen programmer, men jeg lurer fremdeles på hvordan jeg skal få fjernet VTP6! Har gått inn i sikkerhetsmodus, men finner den ikke liggende i noen fil :( Vet noen hvor den ligger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...