Kawshu Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har nettopp koblet til 2 skjermer til pcen. Begge funket under oppstart, men når jeg kom til der hvor jeg skriver inn passordet så funket ikke skjerm nr 2 lengre. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du må si til windows at du har lyst å bruke den. Høyreklikk på desktopen --> Egenskaper --> Instillinger --> Klikke på skjerm #2 --> Utvid Windows til denne skjermen Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Du må si til windows at du har lyst å bruke den. Høyreklikk på desktopen --> Egenskaper --> Instillinger --> Klikke på skjerm #2 --> Utvid Windows til denne skjermen 8339850[/snapback] Takk det funket:) Men da er det et lite problem igjen. Når jeg ser film og spiller på samme tid så ser det uy til at cs kommer i veien for filmen å den andre skjermen blir delvis svart. Vis du skjønner? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er et problem jeg opplevde på mitt 98Pro når jeg kjørte fullscreen på den ene skjermen i en annen oppløsning enn den andre. Så om jeg skulle spille CS i 1024x768 måtte skjerm #2 også kjøre denne oppløsningen. Om du kjøper et ekstra skjermkort til 300,- vil du derimot ikke trenge dette, og også sikkert oppleve mindre problemer og ytelsestap, men det blir opp til deg å vurdere etter mer bruk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, eller nei Før hadde jeg problem med at den skjermen jeg ikke spilte på ble svart / slo seg av. Men det har jeg ikke nå lenger.. vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Det er et problem jeg opplevde på mitt 98Pro når jeg kjørte fullscreen på den ene skjermen i en annen oppløsning enn den andre. Så om jeg skulle spille CS i 1024x768 måtte skjerm #2 også kjøre denne oppløsningen. Om du kjøper et ekstra skjermkort til 300,- vil du derimot ikke trenge dette, og også sikkert oppleve mindre problemer og ytelsestap, men det blir opp til deg å vurdere etter mer bruk. 8339902[/snapback] Så jeg må da bare skifte til samme oppløsning? Selv har jeg et geforce 6800GT. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja. Jeg kjører 1280x1024 på begge skjermene mine. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vit at jeg ikke snakker om oppløsning i CS på den ene skjermen og desktop på den andre. Desktopoppløsningen på CS-skjermen har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Takk for hjelpen:) Endret 9. april 2007 av Kawshu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå