Gå til innhold

Problem med 2 skjermer

Kawshu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må si til windows at du har lyst å bruke den.

Høyreklikk på desktopen --> Egenskaper --> Instillinger --> Klikke på skjerm #2 --> Utvid Windows til denne skjermen

8339850[/snapback]

Takk det funket:)

Men da er det et lite problem igjen. Når jeg ser film og spiller på samme tid så ser det uy til at cs kommer i veien for filmen å den andre skjermen blir delvis svart.

Vis du skjønner?

Lenke til kommentar

Det er et problem jeg opplevde på mitt 98Pro når jeg kjørte fullscreen på den ene skjermen i en annen oppløsning enn den andre. Så om jeg skulle spille CS i 1024x768 måtte skjerm #2 også kjøre denne oppløsningen. Om du kjøper et ekstra skjermkort til 300,- vil du derimot ikke trenge dette, og også sikkert oppleve mindre problemer og ytelsestap, men det blir opp til deg å vurdere etter mer bruk.

Lenke til kommentar
Det er et problem jeg opplevde på mitt 98Pro når jeg kjørte fullscreen på den ene skjermen i en annen oppløsning enn den andre. Så om jeg skulle spille CS i 1024x768 måtte skjerm #2 også kjøre denne oppløsningen. Om du kjøper et ekstra skjermkort til 300,- vil du derimot ikke trenge dette, og også sikkert oppleve mindre problemer og ytelsestap, men det blir opp til deg å vurdere etter mer bruk.

8339902[/snapback]

Så jeg må da bare skifte til samme oppløsning?

Selv har jeg et geforce 6800GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...