danielxxx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har lest at enkelte har lagt inn, slik jeg har forstått det, deler av MotorStorm på HD'en på Ps3. Hvordan? Jeg har gjort dette på noen andre spill, men på MS får jeg ikke dette til/finner ikke hvor jeg gjør det. Anyone? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har lest at enkelte har lagt inn, slik jeg har forstått det, deler av MotorStorm på HD'en på Ps3. Hvordan? Jeg har gjort dette på noen andre spill, men på MS får jeg ikke dette til/finner ikke hvor jeg gjør det. Anyone? 8339615[/snapback] Hmm høres usansynlig ut da. Sikker på at det ikke er savegame som du har lest om, som kan legges på hd'en? Hvorfor skulle du ønske å legge deler av spillet på hd'en? Lenke til kommentar
danielxxx Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 ... for å minimere loadingtime. Har vitterlig lest at det skal være mulig å redusere denne ved å legge spillet over på HD i en eller annen grad. Dette har jeg bla gjort på Virtua Tennis. Men ok, er det ikke mulig så er det ikke mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå