MotorOLA1234 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei, Var så uheldig å miste min Motorola V3x i bakken og knuste derfor glasset på utsiden av frontdekselet. Lurer derfor på hvor jeg kan kjøpe nytt deksel i Norge. Vil helst slippe å måtte bestille fra utlandet. Lurer derfor på om noen har noen linker eller annen info om hvor jeg kan bestille ekstradeler til telefonen min. Hvis det så absolutt ikke er mulig å få tak i slikt i Norge så hadde det vært flott å få linker til GODE, sikre og pålitelige nettsider i utlandet som har slike deler. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
myztical Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du kan jo feks lete litt på QXL.. der selger de billige og originale deksler.. Lenke til kommentar
MotorOLA1234 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Har søkt litt rundt der, uten hell! Men vil helst bestille fra en som forhandler slikt, så slipper eg å sitte med en Qxl konto som ikke er i bruk. Lenke til kommentar
doeverli Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ta kontakt med Zodiac, de har deler til Motorola tlf 22 79 68 00 Har søkt litt rundt der, uten hell! Men vil helst bestille fra en som forhandler slikt, så slipper eg å sitte med en Qxl konto som ikke er i bruk. 8341693[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå