Gå til innhold

Respons på logo++

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har laget en logo til en liten "bedrift" jeg driver på med. Har også noen såkalte "introsider", og det hadde vært flott om noen kunne kommet med respons til de forskjellige. Hva som kunne vært gjort bedre på de forskjellige tingene, osv.

Siden det gjelder er Russetunes

Dere skjønner selv hva siden omhandler når dere ser logoen osv. :tease:

Logo:

post-114135-1176089379_thumb.jpg

Introside:

post-114135-1176089403_thumb.jpg

Introside 2:

post-114135-1176089431_thumb.jpg

Er forøvrig ny her, så ikke slakt meg helt hvis jeg lagde topic på feil måte eller lignende. Vi lærer så lenge vi lever :)

Endret av RafiQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt feil forum, men:

Logoen var fin, men som nevnt trenger teksten AA.

Og den refleks effekten er bare tacky.

Jeg misstenker at du har funnet det bildet et sted og bare lagt på teksten?

Ang introsider, så er det djevelens verk og bør manes ut med kors og hvitløk.

Lenke til kommentar

Jeg kan svare alle sammen i en og samme post, det går fortest :)

De to introsidene er hentet fra en tutorial på "talk-mania", det er riktig. Men jeg skulle bare se om det var noe som er brukbart, eller om dette er noe som ikke er riktig iform av stil osv. Kan med enkelthet lage en ny, med en slik "introside" som utgangspunkt. Men ettersom vi har relativt mange engelske brukere (ettersom de liker musikken), lurer jeg på hva den enkleste (og proffeste) måten å gjøre et valg på om man vil ha engelsk eller norsk språk?

Når det gjelder logoen, så er ikke det noe vi bare har funnet på nettet. Det er selvlagd, men kan også minne litt om den gamle "napster"-logoen. Vi har ikke bare satt på teksten selv, slik som du spurte etter. Hva er det som kan legges til utenom den "refleks"-greia? Er det noen andre effekter som kan se bra ut? For meg personlig virker det som om den blir alt for tam hvis jeg ikke har noen effekter der (foruten stroke osv.)

Til du som svarte meg sist, så skjønner jeg problemstillingen din. Vi driver med en liten oppgradering og litt nye ting, derfor er det hensiktsmessig med engelsk språk også. Dette i tillegg til at mange av våre besøkende bare er tilfeldige trance-fans som liker sangene, så blir det lettere for dem å skjønne siden hvis den er på engelsk. Hvis de f.eks skulle ønske å kontakte oss/laste ned osv. Regner med at du skjønner poenget mitt. :)

Men som jeg skrev lenger opp. Hva er det jeg kan gjøre med logoen slik at den ikke ser så tamm ut, hvis refleks-greiene ikke fungerer? Er det noen som har noen tips til ting som kan gjøres? :hmm: Også skjønner jeg ikke hvorfor skriften blir så kantete selv. Er veldig frustrerende, men jeg greier ikke å få den i ønsket størrelse uten at det skjer. Noen tips?

MvH

RafiQ

RusseTunes.com

Endret av RafiQ
Lenke til kommentar

Som jeg sa jeg ville ikke brukt logoer som er laget nøyaktig like fra en tutorial, vill helst kommet på noe selv, det blir alltid best! ;)

Men logoen var bra!

Og jeg har altså ikke noe imot at du bruker det slikt :p bare sier det jeg ville gjort jeg får liksom følelsen av at ikke alt er 100% mitt verk vis du skjønner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...