Onkel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Denne litt spesielle - og absurd overdimensjonerte - gangbroa på risløkka ble enda rarere med en runde simulert vidvinkel. Oppdatert versjon: Endret 9. april 2007 av Onkel Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg ville tatt med mer i bunn, fjernet lyktestolpen og gjort bilde litt mørkere, ble litt lyst. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dette bildet likte jeg. Fjern lyktestolpen nede til venstre. Eksponeringen passer helt utmerket til dette bildet, den litt hvite/slitte/overeksponerte eksponeringen passer genialt på veggen min. Jeg savner kansje litt mer kontraster, men that's it. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva har du røyka nå da? Jeg trives i det absurde landskap, så jeg må si at dette ble tøft. Lyktestolpen trengs ikke for min del, det er broa som er viktig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) "Klumpen" ved den støtten som holder bruen oppe ødelegger litt, dessverre. Ellers var det meget tøft. Fin-fin form. Endret 9. april 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sinnsykt bra! Fint komponert. Kunne tatt bort lyktestolpen, og bildet er overeksponert (i deler).. Syns også den bulen du har laga ikke helt passer inn. Men bortsett fra det syns jeg det var utrolig kult! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hva har du røyka nå da? Husker en gammel Carl Barks-historie hvor Donald sniffet eter og hallusinerte vilt. Verden ble veldig uberegnelig for han, en skummel historie for en liten pjokk. Men da lignet husene litt på dette. Okei, var usikker selv, men lyktestolpen må tydeligvis dø. Trist egentlig, den er eneste overlevende etter masse stygg bebyggelse som sto der (mesteparten av himmelen under broa er "bygd" for hånd). Northgarden: hvis du mener hele forsterkningen av broa, så var den jo sånn. Men joda, jeg ser at det hadde blitt enda luftigere uten støtte i det hele tatt, og bildet er jo tvers igjennom redigert og forfalsket, så hvorfor ikke... EivindF: Hvilken bule? Ellers er bildet satt sammen av fire ulike bilder - og ALLE var overeksponert! Endret 12. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Flott bilde. Syns som de fleste andre her at det hadde gjort seg om du fikk til å fjerne lyktestolpen. Ellers syns jeg ikke overeksponeringen ødela bildet i nevneverdig grad. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Oppdatert versjon på plass i første post, uten stolpen. Mmmmeh. Ble det ikke litt nakent? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Oppdatert versjon på plass i første post, uten stolpen. Mmmmeh. Ble det ikke litt nakent? 8344557[/snapback] Nei, det synes jeg ikke. Meget fint bilde, jeg likte det veldig godt. Stå på! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det ble litt tomt, hva med stolper som følger brua? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nå er bildet utrolig flott. Hjalp veldig mye å fjerne lyktestolpen. jeg syntes ikke det ble tomt, siden øynene trekkes med en gang mot brua. Så er det ca like mye under til venstre som det er tomrom øverst til høyre. Utrolig fett med dybdeskarphet, pluss at eksponeringen i mine øyne er perfekt til dette bildet. Keep ut tha work. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg blir mer og mer bekvem med at brua ble stående alene, det passer bra. Lett og luftig. Takk for kritikken! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Fine linjer her. Bildet burde ha vært en kandidat til fotokonkurransen... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Fine linjer her. Bildet burde ha vært en kandidat til fotokonkurransen... 8353017[/snapback] Fine regler vi har.. 7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Fine linjer her. Bildet burde ha vært en kandidat til fotokonkurransen... 8353017[/snapback] Takk! Har faktisk ikke tenkt på den på lenge. Skal holde øynene åpne framover. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Fjerning av stolpen gjorde seg Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tøft bilde. Sku gjerne hatt det hengende i stua i et stort, avlangt format :-) Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Vet ikke hva jeg kunne si som ikke allerede er sagt. Flott bilde! Endret 11. april 2007 av melwasul Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fine linjer her. Bildet burde ha vært en kandidat til fotokonkurransen... 8353017[/snapback] Fine regler vi har.. 7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert. 8353030[/snapback] Moralen er: Sjekk temaet i fotokonkurransen før du poster blinkskuddet på bildekritikken! Det er ingen regel mot å legge det ut til kritikk etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå