Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

trenger trenings tips, seriose

Gjest ken`

Anbefalte innlegg

hey

er i den situasjonen at jeg begynner aa bli slov, faa litt mage osv hehe,

problemet er at jeg ikke har tid som regel til aa dra paa treningsstudio, og naar jeg har tid da har jeg ikke enerig, jeg jobber ganske lange dager som vanlig og naar jeg kommer hjem vil jeg vare med familien/datteren min,\

saa jeg aa kona har vel sakt at naa boor vi begynne aa trene litt,

er 25 ar >)

det jeg er paa jakt etter er a gaa ned noen kg, 5-10kg,

trene opp magen og bakdelen,

og helst ikke paa treningstudio, da vi ikke har tid, siden vi har en datter paa 1 aar.

takker vis noen kan hjelpe :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spis regelmessig (hver 3-4 time) proteinrik og karbohydratfattig mat.

For å miste fett må du gå i kaloriunderskuddm det vil si Kalorier ut > Kalorier inn, så du kan "velge" mellom å trene lite og spise lite, og å trene mye og spise mer.

Treningsformer kan være sykling, svømming, styrke, ta det du liker.

Lenke til kommentar

Dere kan jogge en 20-30minutters tur i skogen 2-3 ganger i uka. Det hjelper mye. Så kan dere ta situps da dere er tilbake fra turen.

Om sommeren går det selvfølgelig ann å svømme mye også.

Men jeg vil legge til at om dere velger å følge et diettprogram samtidig eller isteden for treningen, så vil jeg garantere at du vil gå raskere ned i vekt enn om dere kun trener. Kosthold er viktigst.

Om du vil ha et oppsøk profesjonelle, ikke gå etter ukeblad versjonen. Få noen til å sette opp et diettprogram etter livsstil og gamle spisevaner.

Lenke til kommentar

Å svømme mye er veldig fint for å tape fett, svømme i intervaller.

Å få vekk fett er det du trenger, alle har magemuskler, er bare fett prosentet som er forandret.

Det som er fint med å svømme er at man ikke får noen slitasje, ledd skader av det.

Kosthold er 40%.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_ken_*
Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. :)

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

Til innformasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som innformasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg.

7207222[/snapback]

vel problemet er at jeg kommer hjem fra jobb ca kl 1800 tida hver dag i uka, da espiser jeg middag dusjer, saa skal jeg hjelpe aa legge den lille, sa blir ikke lett aa dra aa svomme osv.

skulla vel hat en kosthold plan for hele uken, saa en treningsplan hele uken, lordag og sondag kan vi skaffe barnevakt noen timer midt paa dagen, ellers skulla vi hatt efektiv trening som kan gjores hjemme men den lille sover :hmm:

ikke lett jeg vet :ermm:

Lenke til kommentar

Først av alt må du få orden på kostholdet ditt.

Ellers så vil jeg anbefale noen dvder som er lagd av Beachbody kalt Power 90.

Der har du trening 6 dager i uken, rundt 40 minutter. Du har en cardio-dag, for så en styrke-dag, osv.

Vertsbroren min begynte på dette for litt over en måned siden. Han var en ganske så lat slask, drakk mye brus og spiste mye usunn mat. Etter han begynte på dette begynte han å passe på hva han spiste, og trente 6 dager i uken. Og jeg kan trygt si at det funker. På rundt en måned hadde han mistet 20 lbs (ca. 10 kg) og han har blitt betydelig sterker.

Og dette tar bare 40 av dagen din, pluss at du kan gjøre det mens datteren din er hjemme. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...