magnus85 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Den må være kraftig nok til at den får lastet Ultimate Vista da det er media centeret til vista som vil bli brukt mest. Godt med minne og godt med lagringskapasitet. Jobber mye med data selv men har omtrent aldri vært borti barebone,micro atx, itx osv alt det der, derfor jeg spør hva som kan være mest passende for mitt bruk. Video opptak vil nok ikke bli prioritert, bare det er et greit grafikk kort, den bør også være veldig stillegående. Vil komme til og være tilkoblet en plasma skjerm og et hjemmekinoanloegg. Så 5,1 lyd hadde også vært kjekk. Takker for alle svar=) Har egenbedrift så om noen kan anbefalle noen nettbutikker så er jeg glad for det og! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ser er ut som de fleste "bygger" selv da de skal ha stue pcr, er det ingen ferdig løsninger dere vil anbefalle? Skal bestille så det blir sendt i morgen så begynner haste litt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå