Primer4 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ok noen som har noen erfaring med denne ( https://prisguiden.no/product.php?productId=63779 ) fant den på prisguide og syntes det så litt for bra ut til og være sant så jeg tenkte jeg skulle spørre her om den før jeg kjøper den... Endret 9. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så er dette de beryktede Q-Tec med Trust navn. Etter ryktene så skal de være en oppdatert versjon med litt bedre ytelse. Ville ikke vært førstemann til å kjøpe disse. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil så er dette de beryktede Q-Tec med Trust navn. Etter ryktene så skal de være en oppdatert versjon med litt bedre ytelse. Ville ikke vært førstemann til å kjøpe disse. 8339172[/snapback] Q-TEC! NOOOO så sinnsykt sleipe de er, gir ut sine produkter med andre navn pga dårlig rykte.. ok jeg sender trust en email der jeg skriver att jeg vurderer og kjøpe psu'en dies men er redd for og ødelegge high end hardware ... ser ut som om man må registrere seg for i det hele tatt og kunne kontakte noen fra trust Endret 9. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 570W til 390,- er naturligvis et luftslott uten like. Skal man ha en skikkelig PSU med den effekten så må man minst doble prisen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) 570W til 390,- er naturligvis et luftslott uten like. Skal man ha en skikkelig PSU med den effekten så må man minst doble prisen. 8339302[/snapback] jeg bryr meg egentlig ikke om lyd når det gjelder psu, jeg kan bruke nesten hva som helt så lenge den ikke ødelegger noe hardware Endret 9. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vet ikke helt hva du mener med lyd. Når jeg snakker om effekt så mener jeg hvor mange watt den kan putte ut, og denne PSUen kan nok langt i fra trøkke ut 570W. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vet ikke helt hva du mener med lyd. Når jeg snakker om effekt så mener jeg hvor mange watt den kan putte ut, og denne PSUen kan nok langt i fra trøkke ut 570W. 8340140[/snapback] whatever men uansett jeg skal ikke ha den psu'en uansett...har hatt dårlige erfaringer med q-tec... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå