scribbleh Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei jeg så på denne filmen att han hadde xboxen og pc'n arbeide på samme skjerm.. hvordan fikk han til det? har sånn vga kabel til xboxen så jeg kan bruke pc skjermen min men.. ikke begge samtidig.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Videon In på PCen sikkert..? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 F*** mener jeg så en boks på nettet hvor man kunne ha flere VGA kabler i så plugge boksen inn i kjermen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Trodde du mente at du ville ha Xbox en som et eget "vindu" på PCen jeg (så ikke på viden før jeg svarte). Ja det går nok fint det å ha begge deler på samtidig. Til dette kan du bruke KVM svitsjer http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306992 Men mener å huske at på min så måtte en koble til 2 PCer for at det skulle gå ann å svitsje mellom, så du må forhøre deg om denne også er slik før du går til innkjøp. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 takk! men etter bildet så ser jeg ikke helt hvordan det der skal funke.. for i den boksen så er det 1 vga og så henger det 2 vga kabler ut av den.. skal det ikke være 2 i boksen så jeg får tatt data skjermen og xbox kabelen inn i boksen så 1 kabel ut av den boksen som går inn i pc'n? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nei. - Lang kabel til Xbox. - Lang Kabel til PC. - Kabel fra boks til skjerm. Kabel mellom boksen og skjermen må du kjøpe selv om du ikke allerede har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå