Plank Plank Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er fristet til å teste Sub7 for å erte en kamerat (som jeg er på lan med 24/7), men lurer på om jeg utsetter PCen hans for noen risiko om jeg gjør det? Har lest på en del antivirus-sider om "trojaneren", og får litt inntrykk av at dette er skumle greier.. er det det? Åpner jeg PCen hans for hackere, eller er det bare jeg som kan tulle med han? Lenke til kommentar
thedevil1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er fristet til å teste Sub7 for å erte en kamerat (som jeg er på lan med 24/7), men lurer på om jeg utsetter PCen hans for noen risiko om jeg gjør det?Har lest på en del antivirus-sider om "trojaneren", og får litt inntrykk av at dette er skumle greier.. er det det? Åpner jeg PCen hans for hackere, eller er det bare jeg som kan tulle med han? 8338976[/snapback] Vil ikke si du utsetter han for noe spesielt skummelt noe nei.. men tviler egentlig litt på att det funker i disse dager.. tenker på all ..sikkerhet osv, Men det er jo verdt ett forsøk.. og foresten, du legger ikke igjenn noe spesielt med og legge inn den trojanen, den laster ikke ned andre.. og hvis du ikke får den vekk selv, så enter sender du en PM til meg, eller så googler du "How to remove Sub7 Trojan" Mvh Isak Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Takk for svar! Da tester jeg da! må nok deaktivere alle sikkerhetsprogram først, men det går bra! Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Takk for svar! Da tester jeg da! må nok deaktivere alle sikkerhetsprogram først, men det går bra! 8342795[/snapback] Du "åpner" maskinen for alle som har tilgang til den via nettverket. Det er det Sub7 er til. Endret 11. april 2007 av gothtec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå