EmiL_S Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Er det "normalt" at ei av de to viftene som er i pc'n skal gå så fort i forhold til den andre ? Endret 9. april 2007 av EmiL_S Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 1) Stygt skin 2) Dersom du synes PC'en blir for støvsuger anbefaler jeg å skaffe speedfan, elns, som er et program du kan bruke til å styre viftene, dersom det er støtte for det. Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 1) Stygt skin2) Dersom du synes PC'en blir for støvsuger anbefaler jeg å skaffe speedfan, elns, som er et program du kan bruke til å styre viftene, dersom det er støtte for det. 8338898[/snapback] Jeg forsøkte det, etter å ha lest anbefalinger om speedfan, men selv om jeg justerte der så ville ikke viftene adlyde. Den skal gå så fort ? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 1) Stygt skin2) Dersom du synes PC'en blir for støvsuger anbefaler jeg å skaffe speedfan, elns, som er et program du kan bruke til å styre viftene, dersom det er støtte for det. 8338898[/snapback] Jeg forsøkte det, etter å ha lest anbefalinger om speedfan, men selv om jeg justerte der så ville ikke viftene adlyde. Den skal gå så fort ? 8340447[/snapback] Sikker på at den går så fort, høres den veldig godt? Jeg opplever ofte at det er feil avlesning på disse programmene, gjerne at de viser det dobbelte av reel hastighet. Hvordan er varmen på northbridge? Har du enebla q-fan i bios? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Antar at norsiden=chipset. Og antar også at den lille fivten på chipset er ganske liten, og da må den spinne så fort om du skal kjøle noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå