JSS Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Jeg har telenor ADSL og har en hastighet på 704inn og 128 ut og betaler 550,- i måneden. En venn av meg har Nextgentel ADSL og har en hastighet på 640inn og 384ut og betaler bare ca. 400,- i måneden. Jeg er sikker på at mange vil være enig med meg om at telenor burde skru opp uthastigheten (og downloadhastigheten som faktisk er dårligere enn Nextgentel på 640kbps) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 duh heter det.. Hvis du måler hastigheten på den linja di telehor gutt er jeg sikker på at den ikke er raskere enn NGT's 640 linje :wink: Lenke til kommentar
DCP Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Det gjør ikke noe om de skrur opp ut hastigheten litt. De tar så jævlig mye for linja alikevel Lenke til kommentar
JSS Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Hvordan skrur jeg opp hastigheten? Hvor mye går det an å skru den opp? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Til opplysning, NGT har oppgradert hastighetene sine på Bravo abb. til 704 download. Jeg er ikke sikker på om de satt opp upload hastigheten også. Uansett, du kan ikke skru opp hastigheten, det er det ditt adsl firma som i så fall må gjøre, og jeg tviler sterkt, sterkt på at Telenor ikke kommer til å melke dette, slik som de fortsatt melker isdn. Hva får dere telenor gutter på http://www.itavisen.no speedometer? Jeg var en god stund på 570-580. Men er konstant på 600-610 nå Lenke til kommentar
gamesman Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 det går ikke ann å skru opp linja det er det telenor som bestemmer der som de har kontorer eller.no i den duren det er ikke noe knapp eller.no på kortet ditt som sier nå skal du bare ha så treig linje :wink: Lenke til kommentar
JSS Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 På itavisen sin speed test får jeg fra 580-605. På en annen test som sjekker upload har jeg bare 12kb/s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå