Kuldesjokk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei. Mobilen tok kvelden her om dagen og tenkte at jeg skulle ha meg en pda nå... Sett veldig mye på htc, men leste at de ikke fikk gratis oppgradering til WM6, så lurte på om noen visste når WM6 blir standard på disse? Lenke til kommentar
MaKa9 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei.Mobilen tok kvelden her om dagen og tenkte at jeg skulle ha meg en pda nå... Sett veldig mye på htc, men leste at de ikke fikk gratis oppgradering til WM6, så lurte på om noen visste når WM6 blir standard på disse? 8338619[/snapback] Du kan lett legge inn wm6 åpå telefonen. "letT" er kanskje overdrevet, men jeg gjorde det selv på en htc TyTN. Du finer en wm6 romupdate, kjører en "cracket" .cab fil fra telefonen og oppgraderer. (garantien går imidlertid til helvete...) google, din venn... mats Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Litt kjipt å kjøpe ny pda også miste garantien på dag en Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Man regner med at de første HTC PDAene med WM6 kommer om ikke lenge, midten av april tror jeg. De 1ste som kommer med WM6 fra HTC er vel ikke de "beste" på markedet - sammenlignet med hvilke produkter vi vil se fra sommer/høst fra f.eks E-ten, i-mate, HTC, Samsung, etc. Det ser ut til at operatører påtar seg kostnader for å få WM6 på enkelte HTC telefoner, f.eks T-Mobile. Men om vi vil se noen orginale WM6 oppgraderinger her i Norge er usikkert. Litt rart i og med det en stund har vært snakk om en ROM-oppgradering for TyTN og MTeoR. Plutselig slapp de en WM5 oppgradering til P3600. Tipper det er en del TyTN/MTeoR eiere som er skuffet over oppfølging i fra HTC.. Hei.Mobilen tok kvelden her om dagen og tenkte at jeg skulle ha meg en pda nå... Sett veldig mye på htc, men leste at de ikke fikk gratis oppgradering til WM6, så lurte på om noen visste når WM6 blir standard på disse? 8338619[/snapback] Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Får vel bare vente på WM6 Takker for svarene. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du kan lett legge inn wm6 åpå telefonen. "letT" er kanskje overdrevet, men jeg gjorde det selv på en htc TyTN.Du finer en wm6 romupdate, kjører en "cracket" .cab fil fra telefonen og oppgraderer. (garantien går imidlertid til helvete...) 8339677[/snapback] Det er riktig at det er så enkelt, men bare når noen har gjort alt forarbeidet... Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Vel, mange møter veggen med hackede ROM-oppgraderinger. Sikkert artig å prøve, men man kan sitte igjen med barten i postkassa ;-) Dessuten er det like ulovlig som å bruke en pirat-kopi av f.eks MS Windows. Du kan lett legge inn wm6 åpå telefonen. "letT" er kanskje overdrevet, men jeg gjorde det selv på en htc TyTN.Du finer en wm6 romupdate, kjører en "cracket" .cab fil fra telefonen og oppgraderer. (garantien går imidlertid til helvete...) 8339677[/snapback] Det er riktig at det er så enkelt, men bare når noen har gjort alt forarbeidet... 8344014[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå