vegge Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 17:07, skrev Dagger:Har gjort som GKNOT sa men når jeg skal åpne .d2v fila stør det: File is not a invalid DVD2AVI project(v1.76 YUV2)! Hvilken versjon av GKnot bruker du? Har du passet på at "Video - Color Space - YUV 4:2:2" er merket av i DVD2AVI? Har du forsøkt å finne ut av problemet ved å spørre på http://forum.doom9.org? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 du kan prøve neodivx! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 du kan prøve neodivx! Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 får det fortsatt ikke til, gir opp men takk for alle svar!! Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 SrOicøcco: Jeg velger å ignorere mye av dine adjektiv pga. deres totale usaklighet. Jeg betaler heller 200,- i uhjelp enn å støtte opp under en grådighetskultur som jeg skjønner du helt klart ikke ser. Alle vil selvfølgelig ha penger for det de gjør, men hvor i varmere strøk down under går grensen? Skal vi kreve så mye penger at det tyter ut av røva vår? Hvorfor tror du at over halvparten av folka som bor i Beverly Hills, er skuespillere. Yrket er lukrativt fordi film er big buisness. Når folk tjener 10 Milioner Dollar på en film, så er det noe galt. Filmselskapene tjener for mye på salg, divx og kopiering er helt klart en måte å presse prisene ned på!! Hadde film og musikk kosta mindre, så hadde også folk med dårlig råd kunne faktisk ha kjøpt det i større grad. Jeg har dårlig råd, derfor bruker jeg divx i større grad enn DVD, men finner jeg en feit film på DIVX, så kjøper jeg den på DVD for å se den i sitt fulle potensiale...når jeg har råd. [ Denne Melding var redigert av: KimCOm på 2002-12-18 22:29 ] Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Vet ikke sikkert om dette er riktig , men mener å ha lest at har du divx5 innstallert , kan du ikke ha divx4 og vice versa. Du vil da få trøbbel. _________________ P4 1800@2500 BD7 Raid Gainward Geforce 3 2x60gb Maxtor 133 i raid Corsair xms2700 512mb Addtronics Vannkjøling [ Denne Melding var redigert av: cjordan61 på 2002-12-18 22:38 ] Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Kimcock: Apropos usaklighet, kan du vennligst slutte å vri å vende på brukernavnet mitt? Det var det jeg reagerte på i utgangspunktet og var derfor jeg trakk konklusjonen om at det måtte bo en totalt hjernedød fyr bak brukernavnet ditt. Og hvis det er feil synes jeg bare synd på deg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Du har jo ikke verdens enkleste brukernavn heller da, scirococko Lenke til kommentar
smokerider Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Forsøk å bruke programmet DVDX 2.0, da får du 2 evt. 3 mpeg2 filer som du kan spille av, evt. brenne på cd som SVCD. Topp bilde og topp lyd ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå