Gå til innhold

Blir gal av DivX!!!!!

Dagger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SrOicøcco: Jeg velger å ignorere mye av dine adjektiv pga. deres totale usaklighet.

Jeg betaler heller 200,- i uhjelp enn å støtte opp under en grådighetskultur som jeg skjønner du helt klart ikke ser. Alle vil selvfølgelig ha penger for det de gjør, men hvor i varmere strøk down under går grensen? Skal vi kreve så mye penger at det tyter ut av røva vår? Hvorfor tror du at over halvparten av folka som bor i Beverly Hills, er skuespillere. Yrket er lukrativt fordi film er big buisness. Når folk tjener 10 Milioner Dollar på en film, så er det noe galt. Filmselskapene tjener for mye på salg, divx og kopiering er helt klart en måte å presse prisene ned på!!

Hadde film og musikk kosta mindre, så hadde også folk med dårlig råd kunne faktisk ha kjøpt det i større grad. Jeg har dårlig råd, derfor bruker jeg divx i større grad enn DVD, men finner jeg en feit film på DIVX, så kjøper jeg den på DVD for å se den i sitt fulle potensiale...når jeg har råd.

[ Denne Melding var redigert av: KimCOm på 2002-12-18 22:29 ]

Lenke til kommentar

Vet ikke sikkert om dette er riktig , men mener å ha lest at har du divx5 innstallert , kan du ikke ha divx4 og vice versa. Du vil da få trøbbel.

P4 1800@2500

BD7 Raid

Gainward Geforce 3

2x60gb Maxtor 133 i raid

Corsair xms2700 512mb

Addtronics

Vannkjøling

[ Denne Melding var redigert av: cjordan61 på 2002-12-18 22:38 ]

Lenke til kommentar

Kimcock: Apropos usaklighet, kan du vennligst slutte å vri å vende på brukernavnet mitt? Det var det jeg reagerte på i utgangspunktet og var derfor jeg trakk konklusjonen om at det måtte bo en totalt hjernedød fyr bak brukernavnet ditt. Og hvis det er feil synes jeg bare synd på deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...