Gå til innhold

Blir gal av DivX!!!!!

Dagger

Anbefalte innlegg

ok. nå har jeg prøvd:gknot,vdub,flaskmpeg,flaskmpeg XIS ver osv.

1. får feilmeldinger om noen log filer

2. Ikke lyd vist det først funker

3. har confa alt riktig

Har divX 4 og 5+NIMO pack

hvis jeg snart ikke får det til glemmer jeg hele greia

Hvis dere har et program som dere synes er bra, please sjekk at det er støtte for .ifo filer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det samme problemet, og ble tilslutt frelst av gknot.

Problemet mitt var at gknot installerte bl. divx4, og fucka opp divx5pro-installasjonen.

Løsningen var å avinstallere/reinstallere divx5pro etter å ha installert gknot.

Da ble logfilene, filstørrelsen og kvaliteten bra.

Lenke til kommentar

Kjære Sirokokko:

Tror de tjener forbannet godt uansett jeg... bare tenk på hvor mye filmselskapene betaler de mest kjente stjærnene, mens barn i U-land lar seg bli slått på jobben for en slump ris!

Nei, synes Divx er genialt. Det gir oss med litt mindre penger en sjanse til å se god film.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 15:59, skrev KimCOm:

Kjære Sirokokko:

Tror de tjener forbannet godt uansett jeg... bare tenk på hvor mye filmselskapene betaler de mest kjente stjærnene, mens barn i U-land lar seg bli slått på jobben for en slump ris!

Nei, synes Divx er genialt. Det gir oss med litt mindre penger en sjanse til å se god film.

Så ditt argument er at så lenge alle andre sørger for å betale for filmen, slik at filmselskapene tjener inn det de faktisk har brukt av millioner på å lage film, er det helt greit at du som en fattig umoden, ukritisk, barnslig drittunge skal stjele den av andre. Eller mener du at du gjør sultne barn i u-land en tjeneste ved å la være å betale for filmen? Skjønte ikke helt poenget ditt her.

[ Denne Melding var redigert av: scirocco på 2002-12-17 16:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 16:08, skrev scirocco:

Quote:

Den 2002-12-17 15:59, skrev KimCOm:

Kjære Sirokokko:

Så ditt argument er at så lenge alle andre sørger for å betale for filmen, slik at filmselskapene tjener inn det de faktisk har brukt av millioner på å lage film, er det helt greit at du som en fattig umoden, ukritisk, barnslig drittunge skal stjele den av andre. Eller mener du at du gjør sultne barn i u-land en tjeneste ved å la være å betale for filmen? Skjønte ikke helt poenget ditt her.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: scirocco på 2002-12-17 16:10 ]</font>

Så du har ikke piratkopiert i det hele tatt du da? Du kjører lovlig lisens på alt av software og ingen divx lasta ned fra nettet?? Trukke det du...

Lenke til kommentar

Hva med å flytte de moralske aspektene av denne saken til en annen tråd? Jeg tror jeg ville gått for GordianKnot ja! Jeg har kjøpt Istid på DVD, og kunne gjerne tenke meg å ha den lille ekstrafilmen med det lille ekornet i divx, men jeg får ikke til lyden! Når jeg ripper får jeg ingen lydspor med...skjønner ikke noe :razz: Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-17 16:17, skrev pifler:

Hva med å flytte de moralske aspektene av denne saken til en annen tråd? Jeg tror jeg ville gått for GordianKnot ja! Jeg har kjøpt Istid på DVD, og kunne gjerne tenke meg å ha den lille ekstrafilmen med det lille ekornet i divx, men jeg får ikke til lyden! Når jeg ripper får jeg ingen lydspor med...skjønner ikke noe :razz: Noen som har noen forslag?

bruk f.eks. dvd2avi i gordian knot for å røske ut lydfilen, så kan du kjøre kun audioenkoding i g.knot

Lenke til kommentar

kanskje det ikkje er ein unnskuldning, men det gjer i alle fall at eg kan sova om nettene når eg veit at hollywood faktisk, mot alle odds klarar seg mot oss som kopierar. det er jo eigentleg heilt fantastisk at dei klarar seg. eg fattar det ikkje. dei får jo berre uhorvelege meingdar DOLLAR per film dei lagar. uhorveleg lite pengar igrunn, iogmed at piratindustrien stel so mange pengar frå den vetle kista til hollywood. fantastisk. all ære til hollywood. lat oss alle betala 300 kr ++ for ein dvd. folka skal jo ha mat på bordet og tak over hovudet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...