fakey Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg så det ikke var opprettet noen tråd for denne fantastiske serien, og nå som det kommer ny episode om ikke for mangen minutter etter et halvt års avbrekk så er det fint med en tråd. For min del håper jeg Ari ikke går ut av serien, for da mister serien en utrolig kul karakter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ari kan ikke gå ut. Han var lett den kuleste karakteren i serien. Tror nok han er litt for sentral til at de dropper han også. Gleder meg til å få sett nye episoder nå Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er allerede klargjort at Ari kommer tilbake som manager i løpet av neste halvdel, og at han er med i serien selv når han ikke er manageren. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er allerede klargjort at Ari kommer tilbake som manager i løpet av neste halvdel, og at han er med i serien selv når han ikke er manageren. 8339042[/snapback] Good stuff. Det lå jo litt i kortene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 "Want me to walk you to your car? This town's not safe for a bitch." Ohh det sitatet svei litt for Ari der, men Ari som den geniale karaktern han er klarte å få Vince til å nesten til å komme tilbake til han veldig fort. Er noen ganger Turtle gjør noe genialt, og han gjorde det med festen til Vince i episoden i natt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En av de bedre seriene som spinner for tiden. Jeg ble anbefalt den litt før jul og trodde først det var noe tull som Fastlane, men fant fort ut at det var sjel bak de fete bilene og sjeive capsene. Og den sjela har fortsatt ut i sterk stil i tre sesonger nå, en trend få serier får til. Jeg vil absolutt følge med videre og håper på nye sesonger. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Kul episode i natt. Gøy å se Ari i den posisjonen han er i nå, men jeg likern best som agenten til Vince. Gleder meg til mer Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Genial serie! Synd episodene er så korte, er jo over på et øyeblikk! Ari er og blir kongen av Entourage, ingen tør å kutte han ut av serien. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ahhhh! Rett og slett nydelig å se gutta tilbake. <3 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ja, fy faen del 2 av sesong 3 trur jeg kan bli bra ;D dagensepsidoe var veldig bra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ny episode i natt, looking forward. Hva mener folk var best med første episode av Sesong3 del 2? Jeg må si de bevegelsene mellom Lloyd og Ari. *Heartbreak* *Fuck you* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Ny episode i natt, looking forward. Hva mener folk var best med første episode av Sesong3 del 2? Jeg må si de bevegelsene mellom Lloyd og Ari. *Heartbreak* *Fuck you* 8393219[/snapback] Ja, er så totalt lættis :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Haha Will Sasso som gjesteskuespiller i siste episode, fy faen så kom Ari å reddet Lloyd fra å bli voldtatt eller noe av han fyren. Første gang vi har sett kona hans på en stund må jeg si. Entourage er hvertfall ikke skuffende, likte det at Turtle og Drama begynner med nesten alt for å få damer selv det å plukke opp damer i en hundepark. ;D Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Såg nettopp dagens/gårsdagens episode. Må si serien bare blir bedre og bedre. Lo en del i denne episoden. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Bra episode. Jeg fikk totalt lættis når dem var hos ekteskapsrådgiver selv før Ari hadde åpnet kjeften ^^ Lenke til kommentar
patham Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kan jo lukte sesongavsluttningen lang vei allerede da men det gjør da ingenting med en slik serie Er vel en av de beste seriene noensinne Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 En av de beste seriene noensinne, kan absolutt si meg enig i den. Elskverdige karakterer, fet story og digge damer kombinert kan jo ikke slå feil. Gjensyn med et av favoritt-øyeblikkene mine fra sesong 2. Legg merke til den geniale dubbingen av Drama. :!: Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ari er helt fantastisk! herregud så perfekt han er for rollen sin Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ny episode i kveld? *Glede seg* Forje episode fikk vel Ari tilbake sinnet sit, så sattser på noen kanon kommentarer fra han i dag. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da var den nye episoden sett Veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå