Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fant ingen tråder om dansing, så tengte jeg skulle starte en. Håper jeg ikke bare har sett dårlig da.. Vi kan jo diskutere alt mulig som har med dansing å gjøre her, liker selv dansing, og ønsker å melde meg på et danskurs så snart muligheten byr seg Dance like nobodys watching Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Elsker å danse Veldig lyst til og melde meg på dansekurs selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Liker ikke å danse på grunn av mangel på kunnskap og rytme. Det vil si; jeg suger. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Er ikke noe flink selv, men elsker å danse fordeom Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg hater å danse. Da snakker jeg om sving, polka, reinlender og slike drittdanser vi holder på med i musikken på skolen. Men dans man danser på fester o.l. er ganske nice Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja, jeg liker å danse. Er ikke redd for å slå meg litt løs. Har danset sving i mange år. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Drev med breakdance før, dessverre tok det slutt da jeg begynte på videregående. Noen som vet om det finnes noen klubber i Stavanger-området som driver med kurs i breakdance? Føler det er på tide å begynne igjen snart Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Liker ikke å danse på grunn av mangel på kunnskap og rytme. Det vil si; jeg suger.8338331[/snapback] Du som er så dreven i swing. Dansing er morro i gymmen. Sjeldent ellers. Men det kan være morro å se på sånn en gang i blant. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har gått på Jazz Ballett og Moderne dans før, men ble aldri så veldig avansert i noen av delene. Jeg har alltid vært glad i dans, og kunne ønske jeg kunne mer. Spesielt kunne jeg tenke meg å lære mer Salsa. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Dansing er morro i gymmen. Sjeldent ellers. Men det kan være morro å se på sånn en gang i blant. 8394192[/snapback] vi skal jo på tangokurs også da Lenke til kommentar
markusa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har gått på dansing i 2 år nå... Det gir meg utrolig mye... Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Liker ikke å danse på grunn av mangel på kunnskap og rytme. Det vil si; jeg suger. 8338331[/snapback] samme her :b Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg forbinder dans med tvang. Da jeg gikk på grunnskolen så måtte vi til stadighet danse i gymtimene fordi mange av lærerene som var medlem i swingklubben skulle prøve å rekrutere/hjernevaske folk til å like swing og helst bli medlem i klubben. De som våget å nekte å danse fikk "ordnet" på ordenskarakterene av "swing fanatikerene" (Jeg ønsker dem ille selv den dag i dag) , de ødela et 20 talls gymtimer på denne dritten. "swing fanatikere" er forresten nr 2 etter jehovas på min hat liste over fanatiske organisasjoner) Det finnes ingen ord som jeg kan lovlig yttre her inne som kan beskrive hvor mye jeg hater dans. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hatet å danse. Derfor startet jeg å spille i et band da jeg var 13 år. Det hjalp! :!: Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Perfekt emne for meg Elsker å danse Har dansa i snart 5 år, og det har gitt meg så utrolig mye Jeg danser klassisk, moderne, jazz og streetjazz. Kan også litt salsa og swing. Gikk på breaking en stund, men det funka bare ikke I tillegg elsker jeg å danse når jeg er ute Sånn som det er nå tror jeg at jeg skal begynne på Bårdar når jeg er ferdig med videregående. Kan ikke vente Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vurderer å begynne på dansekurs. Tenkte at det kanskje er en fin måte å bli kvitt sjenansen på og forbedre finmotorikken min som er helt håpløs. Hvilken dans bør jeg begynne med? Er det gutter som danser? eller er det mest jenter? Gutt 21 år PS: Og om noen tilfeldigvis er fra Bergen her så hadde det jo vært fint med en anbefaling av gode kurs i området. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vurderer å begynne på dansekurs. Tenkte at det kanskje er en fin måte å bli kvitt sjenansen på og forbedre finmotorikken min som er helt håpløs. Hvilken dans bør jeg begynne med? Er det gutter som danser? eller er det mest jenter? Gutt 21 år PS: Og om noen tilfeldigvis er fra Bergen her så hadde det jo vært fint med en anbefaling av gode kurs i området. 9104906[/snapback] Det er nok mest jenter som danser (desverre:() Men kommer jo litt ann på hva du vil danse? Pardans eller vil du danse alene? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Tenkte mest på pardans egentlig. Endret 19. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da vil jeg anbefale salsa eller en annen latins dans Det er morsomt og i tillegg får man god kontakt med partneren Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da vil jeg anbefale salsa eller en annen latins dans Det er morsomt og i tillegg får man god kontakt med partneren 9105041[/snapback] Bra! da skal jeg se om jeg finner noen slike kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå