Gå til innhold

Liker du dansing?


Anbefalte innlegg

Fant ingen tråder om dansing, så tengte jeg skulle starte en. Håper jeg ikke bare har sett dårlig da.. :)

 

Vi kan jo diskutere alt mulig som har med dansing å gjøre her, liker selv dansing, og ønsker å melde meg på et danskurs så snart muligheten byr seg :)

 

Dance like nobodys watching

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg forbinder dans med tvang. Da jeg gikk på grunnskolen så måtte vi til stadighet danse i gymtimene fordi mange av lærerene som var medlem i swingklubben skulle prøve å rekrutere/hjernevaske folk til å like swing og helst bli medlem i klubben. De som våget å nekte å danse fikk "ordnet" på ordenskarakterene av "swing fanatikerene" (Jeg ønsker dem ille selv den dag i dag) , de ødela et 20 talls gymtimer på denne dritten. "swing fanatikere" er forresten nr 2 etter jehovas på min hat liste over fanatiske organisasjoner)

 

Det finnes ingen ord som jeg kan lovlig yttre her inne som kan beskrive hvor mye jeg hater dans.

Lenke til kommentar

Perfekt emne for meg :) Elsker å danse :) Har dansa i snart 5 år, og det har gitt meg så utrolig mye :D Jeg danser klassisk, moderne, jazz og streetjazz. Kan også litt salsa og swing. Gikk på breaking en stund, men det funka bare ikke :p I tillegg elsker jeg å danse når jeg er ute :D

 

Sånn som det er nå tror jeg at jeg skal begynne på Bårdar når jeg er ferdig med videregående. Kan ikke vente :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer å begynne på dansekurs.

 

Tenkte at det kanskje er en fin måte å bli kvitt sjenansen på og forbedre finmotorikken min som er helt håpløs.

 

Hvilken dans bør jeg begynne med? Er det gutter som danser? eller er det mest jenter?

 

Gutt 21 år :)

 

PS:

Og om noen tilfeldigvis er fra Bergen her så hadde det jo vært fint med en anbefaling av gode kurs i området.

Lenke til kommentar
Vurderer å begynne på dansekurs.

 

Tenkte at det kanskje er en fin måte å bli kvitt sjenansen på og forbedre finmotorikken min som er helt håpløs.

 

Hvilken dans bør jeg begynne med? Er det gutter som danser? eller er det mest jenter?

 

Gutt 21 år  :)

 

PS:

Og om noen tilfeldigvis er fra Bergen her så hadde det jo vært fint med en anbefaling av gode kurs i området.

9104906[/snapback]

Det er nok mest jenter som danser (desverre:() Men kommer jo litt ann på hva du vil danse? Pardans eller vil du danse alene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...