Magnus Holm Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sitter nå å lengter etter å programmere noe. Noen som har noen utfordringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sitter nå å lengter etter å programmere noe. Noen som har noen utfordringer? 8337715[/snapback] Lag en online stat Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 A little more explanation is needed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) A little more explanation is needed 8343309[/snapback] En online stat. Hmm, noe ala Blink, MySpace osv bare på mye større skala. Altså, du lager en "nettby". Der kan brukere skaffe seg hus, lage aviser osv. Alt man kan gjøre i en by Litt vanskelig kanskje? Endret 9. april 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
pjott Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 *Sigh* ... Du kan lage noe som bærer ut søpla for meg Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 A little more explanation is needed 8343309[/snapback] En online stat. Hmm, noe ala Blink, MySpace osv bare på mye større skala. Altså, du lager en "nettby". Der kan brukere skaffe seg hus, lage aviser osv. Alt man kan gjøre i en by Litt vanskelig kanskje? 8344096[/snapback] Kjedelig... Er lei av HTML. Vil lage noe nyttig som jeg kan bruke lokalt Holder på med IRC-bot, nå. Med ekte DSL Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Er jo mye du kan automatisere av diverse oppgaver på systemet ditt da, selv om det ofte gjøres best i bash... Men hvis du vil ta av helt så kan du jo lære deg Ruby/Tk(om du da ikke kan det), og lage et program til å rippe musikk fra cd-er? Selv om det allerede finnes et utall slike programmer til GNU/Linux:P Endret 19. april 2007 av luser32 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Men hvis du vil ta av helt så kan du jo lære deg Tcl/Tk(om du da ikke kan det), og lage et program til å rippe musikk fra cd-er? Har du sett hvilken kategori vi er i? Får se hva jeg finner på Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Fader tullet, mente Ruby/Tk:P Liten glipp av meg=) Altså et eller annet GUI-greier^^ Endret 19. april 2007 av luser32 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hva syns dere om denne DSL-koden? server "no.quakenet.org" do |irc| bot "JudoBot" do When.ready do irc.join "#judobot" end When.invite do |data| irc.join data[:channel] end When.public(:message => "*judofyr*") do |data| irc.say data[:target], "Yeah, Judofyr is awesome!" end When.public(:message => "*judobot*") do |data| irc.say data[:target], "I'm just a random bot :)" end When.msg(:message => "version") do |data| irc.say data[:sourcenick], "Botr 2.0" end end end Lenke til kommentar
limb0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Nå er ikke jeg no ekspert, men hvor er OP'er kommer inn i bilde der? Eller ser det veldig lovende ut. Hadde vært fett hvis det kom en skikkelig konkurrent til eggdrop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå