Gå til innhold

Folk som har prøvd Zelda: Twilight Princ se her!

Link1

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg nintendo gamecube for å spille Legend of Zelda: Twilight Princess..

Til 7 års dagen mi fikk jeg The Legend of Zelda Ocarina of Time..

Etter det har jeg vert zelda fan og mangler bare Zelda 2 til NSE.

Burde jeg kjøpe game cube eller ikke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har Wii trenger du ikke kjøpe NGC, om du ikke har Wii, kjøpe en. Den spiller NGC spill uten problemer, samt at du kan laste ned neste alle konsoll versjonene av Zelda på den (utenom Gamecube versjonene som du må kjøpe samt Majoras Mask som ikke er kommet til VC ennå).

Lenke til kommentar
Om du har Wii trenger du ikke kjøpe NGC, om du ikke har Wii, kjøpe en. Den spiller NGC spill uten problemer, samt at du kan laste ned neste alle konsoll versjonene av Zelda på den (utenom Gamecube versjonene som du må kjøpe samt Majoras Mask som ikke er kommet til VC ennå).

8337881[/snapback]

Du har et poeng der, Bear^.

Eg har selv Wii og har rundet Zelda TP og derfor spilt noen gamle NGC spill.

F.eks. The Sims tok tid å loade, men med Wii tar det kortere tid.

Har lastet ned A Link to the Past, har Zelda Ocarina of Time og Wind Waker til GC og nå har eg TP til Wii :D Kommer til å kjøpe det neste Zelda til Wii.

Det finnes også noen spill til GB eller GBA. Vet ikke om det er noen til DS :hmm:

Mvh Kiwien6

Lenke til kommentar

Vil på det sterkeste anbefalle Zelda til Wii :o Har det selv og blei utrolig hekta..! Kunne ikke spille noe mere enn noen dager da, siden jeg brakk tommelen min :( Må gå med gips i langt over en måned, jævla dritt :pp

Grafikken er ikke den beste, men måten du sloss og gjør alt på, gjør at du ikke tenker mye på det :D

Lenke til kommentar
Vil på det sterkeste anbefalle Zelda til Wii :o Har det selv og blei utrolig hekta..! Kunne ikke spille noe mere enn noen dager da, siden jeg brakk tommelen min :( Må gå med gips i langt over en måned, jævla dritt :pp

Grafikken er ikke den beste, men måten du sloss og gjør alt på, gjør at du ikke tenker mye på det :D

-----------

full_banner2.jpg

8351708[/snapback]

Stakkars deg :rofl: Synest nesten synd i meg selv som har rundet det :cry:

Lenke til kommentar

-----------

full_banner2.jpg

8351708[/snapback]

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Bare sånn at du vet det. :)

Lenke til kommentar

-----------

full_banner2.jpg

8351708[/snapback]

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Bare sånn at du vet det. :)

8352042[/snapback]

Jepp. Har skjedd sånn med meg også(bare ikke med bilde), en mod fjerna det for meg :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...