Gå til innhold

Gratis bakgrunnsbilder til 7210?

tp88

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted der jeg kan laste ned gratis bakgrunnsbilder til nokia 7210? Noen som vet om et sted der det er gratis polyfoniske ringetoner også? Og en ting til :wink: ...noen som vet om et sted me gratis animerte skjermsparere?

[ Denne Melding var redigert av: Bacon_Boy på 2002-12-17 15:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Nokia 7210 kan ikke vise animasjon

Jeg tror faktisk den kan det. Jeg har en animert smiley på min. Funker riktignok ikke som bakgrunn (da blir den bare stretcha og er motionless), men jeg kan se den bevege seg om jeg går inn på "Galleri"

Dessuten trenger man ikke noen adresse til noen avdanka side for å få gratis bilder. Alt du trenger er internett tilgang. Lag deg en konto på f.eks home.no (da får du samtidig en FTP server). Last ned et FTP program og smell opp de/det bilde(t/ne) du vil ha og WAP de ned på tlf.

Er brukernavnet ditt på home Bacon_Boy så går du inn på

http://home.no/Bacon_Boy/bildenavn.GIF på telefonen(er ikke sikker på om det MÅ være gif, men man kan jo bare prøve seg fram).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg får det ikke til å funke jeg! opprettet konto hos home.no og lastet opp et bilde i str. 128x128 pixels.. kobler til, så får jeg opp en melding som sier "side ikke funnet" ! hva gjør jeg galt? bruker cuteftp for å laste opp filer. dessuten så klarer jeg ikke å se siden min med IE!

Lenke til kommentar
jeg får det ikke til å funke jeg! opprettet konto hos home.no og lastet opp et bilde i str. 128x128 pixels.. kobler til, så får jeg opp en melding som sier "side ikke funnet" ! hva gjør jeg galt? bruker cuteftp for å laste opp filer. dessuten så klarer jeg ikke å se siden min med IE!

Smør deg med tolmodighet, det er nok bare siden din som tar tid å få igang. Noen hjemmeside leverandører lar deg vente 24t før siden din blir tilgjengelig..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...