Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Deling av bilder på hjemmenettverk

Anbefalte innlegg

Har et hjemmenettverk med en stasjonær og 2 laptop'er. Har på den stasjonære delt mappen Mine Bilder som inneholder ca.2gb med bilder. Det som er problemet at kun ca.halvparten av disse bildene går det an å se på via laptop'ene, resten får man ikke forhåndsvisning på engang :whistle: Hva i svarte kan årsaken til det være? :hrm: Kan vel si at bildene funker helt fint hvis jeg f.eks kopierer dem over til "delte dokumenter" :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et hjemmenettverk med en stasjonær og 2 laptop'er. Har på den stasjonære delt mappen Mine Bilder som inneholder ca.2gb med bilder. Det som er problemet at kun ca.halvparten av disse bildene går det an å se på via laptop'ene, resten får man ikke forhåndsvisning på engang  :whistle:  Hva i svarte kan årsaken til det være? :hrm:  Kan vel si at bildene funker helt fint hvis jeg f.eks kopierer dem over til "delte dokumenter"  :hmm:

8337441[/snapback]

Du har sansynligvis passord på pc`n din hvor du deler bildene dine fra ?

Om du har det, så får du nok ikke delt bilder fra "mine bilder"..

Jeg ville laget en ny mappe på en annen partition og kalt denne "delte bilder" e.l.

og lagt alle bildene der. for så å dele mappen..

Om dette ikke virker så er det andre muligheter,, :dribble:

Lenke til kommentar

I utgangspunktet bør man uansett lagre media på en annen plass enn C\Documents and Settings (mine dokumenter mm) da denne forsvinner om man må legge inn windows på nytt.

På min PC lagrer jeg bilder / video / musikk etc på en annen harddisk og har i tillegg backup-rutine med 'syncback' på bilder og dokumenter siden det er de som er bitrest å skulle tape.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...