Dr.Me Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Morn Saken er den at jeg har et veldig stort fravær grunnet operasjoner. Alle lærerene sier at jeg kansje ikke får karakter i de forskjellige fagene, men med litt flaks så kan det hende jeg får alikevel. Men vis jeg får karakter, da får jeg kansje bare 2-3 og det er for dårlig. Har planer om å enten bli lege eller økonom (ja ja) og da trenger jeg bedre en det. Vil jeg da kunne gå opp som privatist neste år (høst-2007) for så å forbedre karakterene mine? Jeg er flink nok til å få 5 i de fleste fagene og jeg mener det blir for dumt at jeg skal få 2-3 i alle fag på grunn av operasjoner... Takk for svar (vet ikke om denne er på riktig sted men) Endret 8. april 2007 av Christensen Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vet såpass at hvis du styker på VG1/VG2 så må du ta opp fagene etterpå. Og jeg regner med at de er ganske romslige for at du skal få lov til og gjøre det hvis du er så engasjert og har gyldig fravær. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 heisann så vidt jeg vet er det mulighet for å ta privatist i de fag som du vil forbrede karakterene på. men er ikke 100 % sikker så er lurt om du snakker med en rådgiveren på skolen din Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Takk for svar begge to... Går en tur innom rådgiveren i morgen jeg så får jeg høre. Er mange som er interessert i å hjelpe meg med å få opp karakterene mine igjen, er tilogmed noen av lærerene som har tilbudt seg å hjelpe meg etter skolen med å ta igjen det de andre holder på med Ros til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå