Gå til innhold

Det eneste du vil gjøre i livet! Ett ønske!


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ingen som ville ha ønsket seg evig liv?

8346340[/snapback]

Næ...

Tenk kor kjedlig å leve for alltid. Du vil overleve dine barn dine barnebarn, dine oldebarn osb. Tenk på all den tilvending til nye trender kulturar osb. Du vil overleve alle mennesker på jord, så tilslutt er det berre deg og eit par kakkelakkar igjen. Nei takk :thumbdown:

 

Å sikre meg og mine eit trygt og godt liv på alle måtar dei kommande 120 åra deriomt :yes:

Endret av sinten
Lenke til kommentar
Jeg vil ha full forståelse for alt! Total innsikt i hvordan alt som eksisterer (inkludert vårt eget og eventuelle andre universer) henger sammen. Det ville vært KICKASS. :love:

8337930[/snapback]

Da tror jeg at du hadde blitt ansett som ganske gal. Tror du hadde blitt en ensom mann som ingen ville høre på.

 

Tror jeg ville ønsket meg ett innholdsrikt liv, altså ett liv jeg kunne se tilbake på når jeg blir gammel uten å angre på ting jeg ikke hadde gjort, og tenkt på fantastiske stunder.

Men hvis jeg skulle innsnevre det litt så måtte det vel bli en person å være glad i, en å elske.

 

Edit:

Jeg kan ønske meg hva som helst ja. Da ønsker jeg meg selvfølgelig muligheten til full kontroll over tid og sted. Jeg kan altså spole, stoppe og forflytte meg i tid. Mulighet til å gjøre ting om igjen dersom jeg feiler.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...