Pañolada Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 et par ønsker til.. 8337554[/snapback] Støtter den! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mitt ønske er å bli stor! Altså svære muskler over heeele kroppen! Oh Yeah! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg ville ha ønsket meg en perfekt dame. Eller uendelig med penger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vil knive HeatoN. Daniel Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Enten: Finne en ny art/rase dyr dypt i havet, MEN dyret må være skikkelig stort. :!: Tenk blåhval på speed. Eller: Være første nordmann på månen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vil ha full forståelse for alt! Total innsikt i hvordan alt som eksisterer (inkludert vårt eget og eventuelle andre universer) henger sammen. Det ville vært KICKASS. 8337930[/snapback] Samme her. Det ville vært helt sykt gromt. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Å bli frisk er det eneste jeg vil. Bli frisk så jeg kan få meg et liv. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Å ha en fin sangstemme tror jeg faktisk er det jeg ønsker meg mest. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fått en backpackertur verden rundt for meg og min bedre halvdel. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) hoppe i fallskjerm eller noe sånt kanskje. Endret 9. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Danne meg en flott familie med god råd, flinke og smarte barn, godt betjent jobb som tar lite tid, osv. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 se hva som skjer etter døden.. eventuelt walkabout på månen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 jeg ville først valgt 5 andre ønsker 1 sixpack og en noenlunde sunn livstil 2 alle jenter skulle ha digget meg så mye att jeg måtte løpe fra en sånn stor flokk med jenter på vei til skolen 3 50 % av aksjene i microsoft 4 hansa bryggeriet 5 overklokk sin pc Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vil kjøpe opp en skog en plass. Hvor jeg vil leve som en villmann (tarzan? forrest ninja?) og terrorisere alle stakkarser som forvirrer seg inn på mitt terretorium! Man kan vell bare drømme... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Teleport:P Spasere inn i en bank i USA vise finger til kameraet og si at jeg bor i norge. teleport til oslo politikammer neste sekund og registrere meg der som alibi pa en mate og dra hjem og vente pa FBI. Seff hjemme pengene i Kehopspyramiden i mellomtiden Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ville ønsket meg å fått kreftene og egenskapene til supermann, pga det ikke finnes kryptonitt å da kunne jeg gjort akkurat som jeg ville:D Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Leve lykkelig alle mine dager. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bli superråkkstar! xD 8338132[/snapback] i'm on! Jeg skal bli rocker uansett da. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå