King-Nothing Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Vis jeg forstod deg rett var det min første du ville bruke Her med "- ditt sted for en hyggelig trommeprat" i Verdana. 8384502[/snapback] Kunne du vært så snill å laget akkurat samme på denne bakgrunnen? Og hvis du er en engel så lager du en med og en uten tromma. På forhånd takk! Endret 15. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Laget en ekstra jeg, bare for gøy Endret 15. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Siden du er så godt i gang, spør jeg en gang til. Elsket den siste, men kunne tenkt meg et par forandringer. 1: Like stor skrift på trommeforum.com som på den første 2: Kan du få den speilvendte teksten til å fade litt mer? Slik at den ikke blir så synlig som den er nå. Syntes den tar litt for mye "oppmerksomhet" 3: Bruker du Verdana på den "-ditt sted for en hyggelig trommeprat" 4: Litt mindre skrift på "-ditt sted for en hyggelig trommeprat"? Sånn at de kommer i samme fohold som de to på den logoen jeg bruker nå: Endret 15. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Du kan godt ha de to skriftene på samme sted som på den jeg bruker i dag. Da tenker jeg på hvor de står i forhold til hverandre. Gjøre den siste skriften bittelitt større også flytte den slik at de står i forhold til hverandre som dagens logo. Takk! Hvilken font / effekt bruker du på trommeforum.com? Så kunne jeg prøvd å lage selv i stedet for å mase på deg. Endret 15. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Trommeforum.com er i fonten Eras Bold ITC, og har effekten contour. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Takk! Har nå prøvd meg og fått det greit til, men kunne du hjelpet meg med en siste ting? Vil ha dette bildet inn i logoen, men skal bare ha tromma og ikke det rundt. Hvordan fjerner jeg det enklest mulig? Endret 15. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Fikset det for deg... Endret 15. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Tuuusen takk! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Prøvde meg (Klikk for stor) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 please dA ikke ta A bruk deler fra mitt bilde kezoom! du kunne iallefall spOrd fOrst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå