King-Nothing Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har opprettet www.trommeforum.com , men trenger en logo. Siden jeg ikke har så god peiling på design spør jeg dere her inne. Logoen skal inneholde: www.trommeforum.com - ditt sted for en hyggelig trommeprat Vil ha url`en større enn "ditt sted" -teksten, og gjerne url`en i fet skrift, og det andre i vanlig. Her er et ekempel jeg har laget: Vil ha noe i den duren, men er åpen for forslag ang design. Vil ha i sort/grå Endret 8. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 pris for arbeidet? Eller skal det være gratis? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hadde håpet gratis, men om noen skal ha noen kroner for jobben så er ikke det umulig bare det ikke blir altfor dyrt. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hehe.. jeg gjorde hvertfall et forsøk Suger i designing. Lenke til kommentar
RafiQ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har under lagt ved en rask logo, som hvertfall følger de retningslinjer som du beskrev i din post. Jeg beholdt den plain og fin, og adda bare noen "drumsticks". Er ikke spesielt flink til å designe, men jeg håper du får bruk for den:) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Bra begge de to. Venter litt til for å se om det kommer opp noen flere. Edit: Liten bokstav på både www.trommeforum.com og -ditt sted for en hyggelig trommeprat Endret 9. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 To bra bidrag, men de er jo banner. Ikke logo, som King-Nothing egentlig spurte om? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Sa vel ikke i fra om dette, men syntes at det fungerer bra med banner også. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 skal se om jeg kan finne på noe Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) her er mitt forslag vad tycks? Endret 9. april 2007 av Cheese_king Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei! Jeg hadde ikke noe å gjøre så jeg lagde et bilde som inneholder de tingene du ønsket. All credit til deg, du fikk meg opptatt med et eller annet i steden for å skjede livet av meg Jeg aner ikke om dette bildet vi ta seg ut på en nettside. Edit: Glemte vist å legge ved bildet..... Endret 12. april 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hadde vært greit å hatt .com da. :!: Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Måtte lage en jeg og, men hadde ikke mye tid. Tenkte at det kansje passet med noe enkelt Edit: La til et eksempel til. Endret 14. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Bruker den første din...går det ann å få "- ditt sted for en hyggelig trommeprat" i fonten Verdana? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vis jeg forstod deg rett var det min første du ville bruke Her med "- ditt sted for en hyggelig trommeprat" i Verdana. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Da blir det den jeg bruker! Tusen takk! Fint om du lar den ligge noen dager til jeg får lastet det opp på hjemmesiden. *Legge inn CuteFTP Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Måtte lage en jeg og, men hadde ikke mye tid. Tenkte at det kansje passet med noe enkelt Edit: La til et eksempel til. 8384108[/snapback] Det nederste bilde, hvilken type skrift? Hvordan fikk du skriften til å ligge under det andre, som en skygge? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Duplicate layer --> Edit --> Free Transform (ctrl+t) --> høyreklikk --> Flip vertical Så kan du sette ned Opacity og fill, og eventuelt legge til Gradient overlay som ligger under "Add layer style". Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Ok, men nå kommer det bare et lag ovenpå det andre, hvordan ''trekker'' jeg det ene laget ned? EDIT - Kjønte det nå, takk for hjelpen Endret 14. april 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bare sifra, så flekker jeg opp .psd-filen òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå