chokke Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 specnaz91, det skal du ha. Du var jækla flink på ironi. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Så finnes det noen mennesker med fordommer *kremt*, helt enig med at NOEN innvandrere begår MASSE kriminalitet. Også finnes det noen mennesker som ikke kan ta ting på alvor (ringer det en bjelle her? ) Kan være kaos i Pakistan, men du blir ikke drept på gaten der . Du blir tatt godt imot, er jo mange turister fra Asia som kommer dit for å se på naturen der (ala Himalaya - K2). Er jo bare ekstremister som gjør dette, nok et problem for samfunnet der nede Endret 10. april 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) var ingen av de navnene som ble nevnt.. Han er vel 26-27 år og søramrikansk opprindelse. (kommer fra slettheia) Hvis noen vet/tror de vet hvem det er kan de Pme meg så kan jeg heller ta navnet der.. takk for alle svar specnaz91: Jeg sier ikke att alle utlendinger er noen tasser, men jeg er en rolig fyr. Og de eneste jeg noen gang har hatt onkli trøbbel med er utlendinger. Du er sikkert en topp fyr og minst like kul og grei som en "nordmann" Endret 10. april 2007 av chil Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Alt jeg sier er: http://www.safecare.no/nettbutikk/index.ph...ab7bb9fe99f45b0 8343012[/snapback] Har faktisk en slik en, det er en jævlig rekkevidde på den. Det kommer ut i 200 Km/t av den flaska jeg har. Jeg ble engang forsøkt ranet i oslo en gang, det var i 2000 på norwaycup.Jeg var på vei tilbake til skolen vi sov på, og 50M unna bygningen kom en som var vel par år eldre enn meg å trakk en kniv å forlangte pengene mine. Jeg har aldri vært den modige typen, men reaksjonen min der å da overrasker meg enda litt. Raneren: Få pengene dine! Meg: ....... NEI Raneren: Få pengene dine! Meg: NEI øyeblikks pause...... Raneren: Bare kødder med deg så dro han... der sto jeg igjen nervøs og overrasket... slet restn av den uken med å sove skikkelig. 8344058[/snapback] Om noen av disse smårollingene på Norway Cup hadde gjort noe sånt mot meg hadde jeg gjort følgende: Du "kammerat" vi snur skuffen, du gir meg dine penger nuh, ellers venter det juling. Endret 11. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bytt ut dans i ungomskole gymmen med grunnlegende taijitsu problem løst for den nye generasjoen ivertfall Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tviler på du er untouchable bare fordi du har litt ninjaskills. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Med innlagt kabeltv og frokost på rommet. Hva faen er det Norge tenker på egentlig. En straff skal ikke bare beskytte samfunnet fra voldsapene, men også virke prevantiv. Eneste måten å gjøre det på er å gjøre straffen verre enn det dalige livet til voldsapene. Vi skulle hatt mer like fengsler som de i USA, med unntak av unødvendig politivold og drap av medfanger. 8337898[/snapback] Med tanke på at USA har så lite kriminelle? Stakan: Er man ninja så er man ninja. Ingen tørr å kødde med deg der du går nedover med katanaen på ryggen og viser ninja skills. Endret 11. april 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 visste dere at at 85% kriminell handling i norge blir begått av folk med utenlandsk opprinnelese? det er vel 10% innvandrere i norge nå? (kan hende jeg husker feil) . hvis du regner på det får du noen syke tall.... 8338830[/snapback] Tror en av toppen i FpU sa noe sånn som at 50% blir begått av invandrere. Men abre 2% av norges befolkning er invandrere.. Uansett.. Burde ikke dette ringe ei bjelle? 8352838[/snapback] For det første er det bare tull at innvandrere begår 50% av all krimminalitet, for det andre utgjør innvandrere 10% av befolkningen, ikke 2. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Som regel er det utlendinger som lager kvalme på Oslo's vestkant det er iallefall hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Snakk om å ha noen å skylde på, det er ikke bare utlendinger. Er mange norske, men disse utlendingene må intregrere seg selv inn i det norske systemet. Ja, jeg er en utlending.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Med innlagt kabeltv og frokost på rommet. Hva faen er det Norge tenker på egentlig. En straff skal ikke bare beskytte samfunnet fra voldsapene, men også virke prevantiv. Eneste måten å gjøre det på er å gjøre straffen verre enn det dalige livet til voldsapene. Vi skulle hatt mer like fengsler som de i USA, med unntak av unødvendig politivold og drap av medfanger. 8337898[/snapback] Med tanke på at USA har så lite kriminelle? Stakan: Er man ninja så er man ninja. Ingen tørr å kødde med deg der du går nedover med katanaen på ryggen og viser ninja skills. 8360860[/snapback] Sier noe der. Ninjas er ikke noe å kødde med. Jeg så på Oprah (skal i skammekroken etterpå) og der sa de at Norge er blant de landene med lavest kriminalitet. Sant? Orresnei: Av alle verdens land, hvorfor bruker du USA som eksempel? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen få pakistanere er greie, de fleste er drittsekker. Ihvertfall det jeg har erfart. Har ikke noe som helst imot de pakistanerne som faktisk oppfører seg, men skal sies at jeg har blitt utsatt for "ran" to ganger og begge gangene var det pakistanere. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg kan ikke huske en eneste uheldig erfaring med en mørkhudet innvandrer. Og jeg har møtt veldig mange . Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 For det første er det bare tull at innvandrere begår 50% av all krimminalitet, for det andre utgjør innvandrere 10% av befolkningen, ikke 2. 8361558[/snapback] Stemmer med mine erfaringer! I mitt tilfelle, for meg og mine bekjente som har blitt utsatt for den slags, utgjør de faktisk 100%.... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg kan ikke huske en eneste uheldig erfaring med en mørkhudet innvandrer. Og jeg har møtt veldig mange . 8364322[/snapback] Kommer jo ann på da, er du blant dem som vandrer ute på kveldene er sjansen større osv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Da dere ikke ønsket å flytte over innvandringsdiskusjonen til riktig kategori, stenges denne tråden. Eventuelle kommentarer på moderering skal som vanlig tas på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg