Lightningwolf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg oppfordrer folk til å ikke svare på gatebarn sine innlegg. Han skriver som en 14-åring og virker som en komplett idiot. Nå skal ikke jeg gjøre dette til en annen diskusjon men hva med å tenke slik? Hvorfor er det så mange Irakere i Norge egentlig? Fordi vi i vesten har voldtatt deres land for olje og bombet deres hjem... 8339040[/snapback] Hva har det med oppførselen deres og gjøre? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Typiske greier dette her. Ble selv utsatt for vold på Grorud (i Oslo for de som ikke veit det) for noen år siden, selvfølgelig fordi jeg nekta fyren (som var en innvandrer) å låne bort mobilen min. Endret 9. april 2007 av skyhawk Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg bor i Kristiansand. Men så vet jeg også faren ved og gå ut her om natten uten at du har minst 3-4 kompiser med deg. Hater denne byen ganske kraftig når det kommer til dette punktet. 8339149[/snapback] Har det blitt så ille da? Kr. sand var jo den fine byen da jeg var der for 10 år siden Sorry dobbelpost! Endret 9. april 2007 av skyhawk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bor i Kristiansand. Men så vet jeg også faren ved og gå ut her om natten uten at du har minst 3-4 kompiser med deg. Hater denne byen ganske kraftig når det kommer til dette punktet. 8339149[/snapback] Har det blitt så ille da? Kr. sand var jo den fine byen da jeg var der for 10 år siden 8339279[/snapback] Bor på samme sted som Lightningwolf (Hånes) så jeg skal uttale meg. Det er nesten skummelt å gå ut etter klokka ti-elleve pga. gjeng(er) som går rundt og knuser ruter, ødelegger og er typiske bøller. Skolen vår er jo et prakteksempel på utsatte bygninger for ødeleggelse. Bare utlendinger i gjengene så langt jeg vet. Sier sitt, Kristiansand har gått fra å være lite rolig by (for to år siden) til å være liten skummel på. Ikke god utvikling. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 det spørs veldig på menneskene. jeg kjenner noen utenleniger som er snille som noen lam som aldri har rørt et annent menneske. også kjenner jeg de andre som er "gangstere" som du sier hei til så knuser de trynet ditt, men de er greie de og bare du blir kjent med de. jeg kjenner mange av de "gangsterene" og de er hyggelige mot meg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har skjedd med broren min 2 ganger + en kamerat ble slått til og så ble han rundstjelt; mobil osv. Stem FRP! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er noen av utlendingene som ødelegger rykte for ALLE utlendingene. Selv skulle jeg ønske det var mindre utlendinger her i norge. Snart er det tomt der nede hvor de kommer fra, men stapp fullt her. Og når det er tomt der flytter norge ned til de varme gode strøkene Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er noen av utlendingene som ødelegger rykte for ALLE utlendingene. Selv skulle jeg ønske det var mindre utlendinger her i norge. Snart er det tomt der nede hvor de kommer fra, men stapp fullt her. Og når det er tomt der flytter norge ned til de varme gode strøkene 8340177[/snapback] hahha spania? portugal men ville kansje sagt neitakk til irak,iran osv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er noen av utlendingene som ødelegger rykte for ALLE utlendingene. Selv skulle jeg ønske det var mindre utlendinger her i norge. Snart er det tomt der nede hvor de kommer fra, men stapp fullt her. Og når det er tomt der flytter norge ned til de varme gode strøkene 8340177[/snapback] hahha spania? portugal men ville kansje sagt neitakk til irak,iran osv. 8340214[/snapback] Ja enig der. Irak og slikt er det jo bare krig/kaos! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er noen av utlendingene som ødelegger rykte for ALLE utlendingene. Selv skulle jeg ønske det var mindre utlendinger her i norge. Snart er det tomt der nede hvor de kommer fra, men stapp fullt her. Og når det er tomt der flytter norge ned til de varme gode strøkene 8340177[/snapback] hahha spania? portugal men ville kansje sagt neitakk til irak,iran osv. 8340214[/snapback] Ja enig der. Irak og slikt er det jo bare krig/kaos! 8340232[/snapback] mhm. er sikkert mange utenelninger som flytter her får og få det trygt. og da blir det ytrygt får oss. sånn fortsetter det ... (er jo seff bare noen Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hooray for folk med innsikt! Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 mhm. er sikkert mange utenelninger som flytter her får og få det trygt. og da blir det ytrygt får oss. sånn fortsetter det ... (er jo seff bare noen 8340262[/snapback] Jeg vil faktisk tørre å påstå at det er omvendt, heller bare noen som er greie og mange som er jævlige. Det tør jeg å si med hånda på hjertet siden jeg har vokst opp med disse i nesten alle mine år jeg har bodd her i Oslo, merk da den litt mer mangfoldige siden av byen.. hehe. Når jeg gikk på ungdomskolen var det ca 3 av 30 norske i klassen min og jeg veit hva jeg prater om. Vi hadde alt ifra somalere, pakistanere, irakere, vietnamesere og tamilere, og ikke overraskende var det pakistanerne og slikt som sto for all slossing og faenskapen. De slang dritt til hverandre, banna på sitt språk, sloss osv. Jeg hadde alltid hatt i bakhuet at det er jo bare et fåtall som er sånn, flesteparten er jo snille og greie, men det tror jeg er usant den dag idag. Hadde en god kamerat da jeg var en 10-12 år gammel, han utvikla seg til å bli den gangsteren (som de fleste andre innvandrere). Var med i slosskamper, har vært med på knivstikking m.m. En dag skrøyt han at han hadde knust noen av de nye bilettautomatene på t-banen i helga. Broren hans var med i en gjeng, var muligens B-gjengen. Og alle de andre utlendingene (merk muslimer) hadde også sider av seg selv som ikke var så gode. Omtrendt alle hadde vært innblandet i slosskamper, hadde dem ikke det hadde dem stjålet, drivi med dop eller andre ting. Resten som var fra Vietnam, India eller andre land var de som lærte seg norsk bra og som aldri gjorde noe dritt. Snille som lam kan man si.. Her jeg bor er det snart ikke en norsk mann igjen. Det er alltid somalske og pakistanske gjenger som henger utafor blokka hele tiden, og det er de som står for all herverk her. Knuser speil i heisen, knuser lamper og lys, tagger osv. Bedre er det ikke på f.eks Furuset, med en gang man kommer opp fra t-banen der er store utlendinggjenger som ser stygt på deg og snakker urdu som seg på deg. Ellers vet vi jo alle at de fleste går på sosialen, kjører taxi og svindler stat for masse penger. Sånne ting skaper fordommer. Jeg har en god grunn til det etter å ha vokst opp med dem og har erfaring med hvordan de er. Nei, jeg har lite til overs for de... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) mhm, det er bare fra pakistan, somalia, irak, iran og afghan som lager bråka.. kjipt for de andre utlendingene.. f.eks asiatere da. Endret 9. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 mhm, det er bare fra pakistan, somalia, irak, iran og afghan som lager bråka.. kjipt for de andre utlendingene.. f.eks asiatere da. 8340812[/snapback] Hahaha, jeg har aldri hørt på maken. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jævla voldsaper! Jeg kan ikke fordra kriminelle som lar sine egne behov gå utover uskyldige mennesker på den måten. Jeg anbefaler trådstarter å kjøpe seg noe kraftig pepperspray! Slike idioter fortjener å få svi! Og straffe-systemet i Norge er på hodet! Kriinelle blir jo så vidt straffet. 8337748[/snapback] Så vidt straff? De får ikke straff. Og sitte i fengsel i Norge, er som og være på luksus hotell i de landene mange av disse beklaglige sjelene kommer fra. Edit : jeg må begynne og lese hva jeg skriver. Det er jo bare feil. 8337875[/snapback] Vrøvl. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Forøvrig om 1 person eller 2 skulle prøve rane meg og jeg sprayern skal jeg love dere at han får noen slag i ansiktet han ikke glemmer med det første. Om det er flere kan det dog bli vanskelig... 8338236[/snapback] Jepp, og da er det du som står i fare for å bli den kriminelle i saken. Du har ikke lov å gjøre noe før han angriper mener jeg å huske. Så om han prøver, og du slår i forsvar, må du ut med bot og alt. (tror jeg da) 8338437[/snapback] I et slikt tilfelle ville jeg blåst i lover, og gitt denne personen noen saftige knyttnever så jeg selv kunne komt meg unna. Eller sparka personen i skrittet og gått vekk. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 mhm, det er bare fra pakistan, somalia, irak, iran og afghan som lager bråka.. kjipt for de andre utlendingene.. f.eks asiatere da. 8340812[/snapback] Ikke så god i geografi du? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 mhm, det er bare fra pakistan, somalia, irak, iran og afghan som lager bråka.. kjipt for de andre utlendingene.. f.eks asiatere da. 8340812[/snapback] Ikke så god i geografi du? 8341316[/snapback] Såså, vær snill med de litt 'enklere', menneskene i samfunnet vårt. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vi var noen få stykker fra klassen i Bergenshallen, også var det noen innvandrere der. De ville knigge hockeyhanskene mine og det ene og det andre, og de ville slåss og styre på. Vi fikset det med å si at vaktmesteren var moren til en av oss Men de slo etter oss, så vi ble utsatt for vold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg