Gå til innhold

Rana på åpen gate

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

visste dere at at 85% kriminell handling i norge blir begått av folk med utenlandsk opprinnelese? det er vel 10% innvandrere i norge nå? (kan hende jeg husker feil) . hvis du regner på det får du noen syke tall....

men såklart. alvorligheten i disse "kriminelle handlingene" varierer jo. det å stjele en mobil er jo ikke i nærtheten av like ille som å rane en bank liksom (hint nokas)

og så kan det jo hende at nordmenn generelt er flinkere til å ikke bli tatt :) men likevel, utgangspunktet er ille. det burde ringe en bjelle for politikerne ansvarlige for innvandrings politikken.

Lenke til kommentar

Jeg vet seriøst ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde blitt ranet, men jeg hadde IKKE gitt noe til ranerene. Hadde de vært større hadde jeg bare lagt på sprang, siden jeg er ganske sikker på at jeg kan løpe fra dem. Hadde de vært mindre (14 åringer) så tror jeg egentlig jeg hadde bare tatt sjangsen på å knust nesen deres, og ringt politiet.

Lenke til kommentar
Jeg trur det er veldig relativt hva man kan gjøre i sånn situasjon. At det er mange faktorer som spiller inn på hva du faktisk er i stand til å gjøre.

8338871[/snapback]

Ble nesten rana selv for en god stund siden(var vel 13-14) :wee: Hadde kniv med, så de gikk fort unna.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg trur det er veldig relativt hva man kan gjøre i sånn situasjon. At det er mange faktorer som spiller inn på hva du faktisk er i stand til å gjøre.

8338871[/snapback]

Ble nesten rana selv for en god stund siden :wee: Hadde kniv med, så de gikk fort unna.

8338875[/snapback]

Seriøst? Du sier mye rart, men skulle ikke forundre meg om det faktisk er sant.

Hadde jeg blitt rana med kniv i dag hadde jeg ikke klart å løpe fra noen som helst.

Men jeg ville ikke gitt fra meg noe.

Lenke til kommentar
Seriøst? Du sier mye rart, men skulle ikke forundre meg om det faktisk er sant.

Hadde jeg blitt rana med kniv i dag hadde jeg ikke klart å løpe fra noen som helst.

Men jeg ville ikke gitt fra meg noe.

8338884[/snapback]

Jepp, men da var jeg liten, 13-14 år.. Nå bruker for det meste knoker til å beskytte meg med. Men hvis flere kommer mot meg(og større) og jeg har ingen ting å forsvare meg med hadde jeg nok løpt.

Lenke til kommentar

8338871[/snapback]

Hadde det vært en unge som hadde stått foran meg med kniv mot brystkassa, så skulle jeg klart å tatt han fint. Det er mye kraft som skal til for å penetrere brystkassa.

Og jeg tror ikke jeg hadde hatt et problem med å løpt. I alle fall ikke hvis ingen var bak meg.

Og det er en mulighet for at jeg hadde gitt fra meg lommeboka, for så å fulge etter dem å banket livskitten ut av dem etter kniven var vekke.

Det er da hvis det er snakk om mindreårige.

Lenke til kommentar
Synes det burde være skuddpremie på de der.

8337314[/snapback]

ikke alle er sånn, husk det. men man merker fort hvilke utlendinger som raner\gjør faenskap. bare å se på holdningen deres det.

de frekke\frampå, som virker litt truende. det er DE som raner\knivstikker\selger dop til barn. ikke han utlendingen som vasker på skolen til barna dine.

Lenke til kommentar
visste dere at at 85% kriminell handling i norge blir begått av folk med utenlandsk opprinnelese?

Haha, det tror du vel ikke på selv engang? I følge en undersøkelse utført av SSB var 92% av forbrytelsene utført av mennesker mellom 15 og 24 år i 2006 utført av personer uten ikke-vestlig bakgrunn.

http://www.ssb.no/vis/samfunnsspeilet/utg/...6-10-10-01.html

Endret av Goz
Lenke til kommentar
de ofte utlendingene som gjør sånna handlinger er fra.. Somalia, pakistan, irak eller iran.. rett å slett muslimer

8338962[/snapback]

jeg har vært i instanbull. muslimene der er DRITHYGGELIGE! det var helt syyykt! de var greie, høffelige. ingen steinet jentene i klassen min fordi de gikk med utringning ellerno. muslimene i norge er mye værre :\

Lenke til kommentar
de ofte utlendingene som gjør sånna handlinger er fra.. Somalia, pakistan, irak eller iran.. rett å slett muslimer

8338962[/snapback]

jeg har vært i instanbull. muslimene der er DRITHYGGELIGE! det var helt syyykt! de var greie, høffelige. ingen steinet jentene i klassen min fordi de gikk med utringning ellerno. muslimene i norge er mye værre :\

8338970[/snapback]

jaja seff er det mange hyggelige muslimer.. spesielt i feriestedene,. f.eks Dubai og Egypt..

men folk fra Iran, irak, etc..er erkåaerg ja..

Lenke til kommentar
Vel. På den ene siden er de små, kan plukke dem opp og mose dem mot hverandre. På den andre siden har de jo våpen, blir litt som å slåss med en gjeng pinnsvin.

8338694[/snapback]

Kommer veldig an på hvordan våpen de har, men kniv teleskopbatong kan ende med et eventyr du ikke vil oppleve igjen.

Lenke til kommentar

Jeg oppfordrer folk til å ikke svare på gatebarn sine innlegg. Han skriver som en 14-åring og virker som en komplett idiot.

Nå skal ikke jeg gjøre dette til en annen diskusjon men hva med å tenke slik? Hvorfor er det så mange Irakere i Norge egentlig? Fordi vi i vesten har voldtatt deres land for olje og bombet deres hjem...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...