Gå til innhold

Forslag til skjermkort....

Mr_dvd

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter nå med dette hovedkortet Asus P4S533 et slitent Geforce2 MX 100/200 skjermkort. hadde et bedre før men det gikk fyken. Har ikke lyst til og bruke mye penger på nytt kort på det systemet jeg har nå men vil ha nytt og en del bedre en det jeg har nå. tenkte og se en del fra data til tv... HD serier osv. noen som har noe forslag til meg så tar jeg imot det med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Sitter nå med dette hovedkortet Asus P4S533  et slitent Geforce2 MX 100/200 skjermkort. hadde et bedre før men det gikk fyken. Har ikke lyst til og bruke mye penger på nytt kort på det systemet jeg har nå men vil ha nytt og en del bedre en det jeg har nå. tenkte og se en del fra data til tv... HD serier osv. noen som har noe forslag til meg så tar jeg imot det med takk :)

8337235[/snapback]

ingen som har noen forslag her da? :)

Lenke til kommentar
Hva er resten av Hardware i maskinen?

Til HD film så er det vel minst X1600 serien fra ATI og minst 7600GT fra Nvidia om jeg ikke husker helt feil.

8339711[/snapback]

Hei det er en Intel Pentium 4, 2266 MHz ,1,5Gb Ram

Lenke til kommentar
Hei.

Sitter nå med dette hovedkortet Asus P4S533  et slitent Geforce2 MX 100/200 skjermkort. hadde et bedre før men det gikk fyken. Har ikke lyst til og bruke mye penger på nytt kort på det systemet jeg har nå men vil ha nytt og en del bedre en det jeg har nå. tenkte og se en del fra data til tv... HD serier osv. noen som har noe forslag til meg så tar jeg imot det med takk :)

8337235[/snapback]

Kan jeg f.eks bruke dette kortet på hovedkortet mitt?

http://www.psdata.no/ps.asp?it=128295&mlevel=280302

nei jeg kan vel ikke det, har ingen pci express slot på det hovedkortet?

Endret av Mr_dvd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...