Gå til innhold

Lost: Spoilertråd: Rundt kommende episoder


  

52 stemmer

  1. 1. Hvor mye fra 1-10 likte du at Richard blir med på fulltid i siste sesongen?

    • 1-4
      16
    • 4-6
      3
    • 6-8
      6
    • 8-9
      7
    • 10
      20
  2. 2. Liker du at Charlie er tilbake for 3 episoder i den nye sesongen?

    • Ja, begynte å savne han.
      16
    • Nja...
      8
    • Nei, gi meg Eko istede!
      7
  3. 3. Boone kommer også tilbake, bra eller dårlig?

    • Bra.
      10
    • Dårlig.
      21
  4. 4. Hvem andre vil du ha tilbake?

    • Mr. Eko
      16
    • Tom
      5
    • Ethan
      3
    • Michael
      6
    • Shannon
      1
    • 0
  5. 5. Faraday kommer tilbake, bra eller dårlig?

    • Jævelig bra!!!
      30
    • Dårlig...
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaah.. :)

 

Men uansett så blir nok dette muligens den mest spennende episoden hittil..

8533933[/snapback]

 

Det tviler jeg ikke et eneste sekund på, har lenge sett fram til Ben episoden og etter å ha sett traileren er ikke forhåpningene mindre.

Lenke til kommentar
De beste episodene er jo de som handler om øya!

8536683[/snapback]

Det kan jeg vere enig i, man har i så og si alle episoder som har handlet om øya hittil fått svar (og spørsmål) og opplevd at brikker begynner så smått å falle på plass.

 

Håper dette ikke blir noe unntak.

Lenke til kommentar

Iførge !E Online vil sesong 5 bli den siste. Sier også at Lost sesong 4 ikke er før Januar :cry:

 

Here's what I can tell you. I just spoke to insiders at ABC and they tell me it's true: The network and producers have reached a decision on an end date and they are expected to announce it in the next two weeks. This is meant to be a good thing, because now the producers finally can start mapping out the remaining episodes and start rolling out some of the major reveals and answers we fans have been waiting for.

 

I'm also told there are more big changes in store for the show!

 

According to sources, ABC is planning to push back Lost's return date to January of next year in order to air new episodes back-to-back, and it is also "extremely likely" that Lost will change time slots next season.

 

Still, the biggest change may be that massive, mind-blowing, cast-related "game-changer" I keep hinting about—to which I am sworn to secrecy, for it is that big—which is revealed in the season finale. (I cannot wait for you to see it.)

 

Word is, Lost is moving to an earlier hour, which will make at least one fan happy: Josh Holloway's brother. "I do feel like we're in the wrong time slot," Josh told me during my recent trek to the set in Hawaii. "Most definitely too late, because I lost my own brother. He’s like, 'Dude, I got to get to work in the morning!' I’m just going to say it. Let’s move it back to 9 o’clock or 8 o’clock."

 

Let it be said that Josh Holloway and his brother have mad pull.

 

So, what do you all think of saying goodbye to Lost in only two more seasons? And, more important, who needs a hug? 'Cause I could sure use one...

 

 

- E Online's Kristin Veitch Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Fler som gleder seg til 20?

8559293[/snapback]

Ja!

 

Tror vi kommer til å komme nærmere mange svar enn vi noengang har vært etter episode 20. I spoileren ber jo tross alt Locke om at Ben skal fortelle han alt han vet om øya, og hvis det er sant at han har vært der hele sitt liv er jo ikke det akkurat lite :dribble:

Lenke til kommentar

Sun og Claire tror jeg neppe dør, da er vi på feil TV-kanal(på grunn av Disney og de vil aldri drepe av mødre, kanskje sende dem vekk men ikke det første). Tror at hvertfall Pryce og Charlie dør, siden Pryce er en minor Other som bare kan dø, og Charlie må nesten dø.

 

Er vel gangske opplagt at det var Karl i promoen når han, Alex, Rosseau og sånt er med i episoden. Det som var litt gøy med promoen er at Bernard drev å brukte våpen, fordi både han og Rose kommer tilbake for de to siste episodene.

 

"Greatest Hits" - Sneak Peek 1

 

Spoilere for 3x22

05/09 - Jack and the castaways begin their efforts to make contact with Naomi's rescue ship. Guest starring are M.C. Gainey as Mr. Friendly/Tom, Tania Raymonde as Alex, Nestor Carbonell as Richard Alpert, Blake Bashoff as Karl, Andrew Divoff as Mikhail, Ariston Greene as Jason, Sonya Walger as Penny, Mira Furlan as Rousseau, Brian Goodman as Pryce, Marsha Thomason as Naomi, L. Scott Caldwell as Rose, Sam Anderson as Bernard, Lana Parilla as Greta, Tracy Middendorf as Bonnie, James Lesure as Dr. Hamill, Nigel Gibbs as funeral director, Loreni Delgado as pharmacist, Larry Clarke as customer and Kate Connor as doctor. Source: ABC

 

05/09 - The game-changer involves Jack and someone else. A fan favorite will sacrifice himself for the good of the rest of the Losties. Source: Kristin on E!Online

 

Legg merke til at nok en hovedskuespiller fra Las Vegas er med i episoden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Har litt forskjellige spoilere henta fra her og der, for det meste av samme kilder som postet allerede.

 

Dødspoilere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er minst 5 som dør i sesongfinalen hvis jeg leste riktig.

Sawyer dreper(igjen) en han hater, som jeg må si jeg liker.

 

Pryce dør nesten samtidig, men han er en av de som dør i det dynamitten sprenger foran dem.

 

Mikhail dreper en av de overlevende fra flight 815, men slipper ikke unna for det fordi han dør i det han sprenger en granat rett ned i eller i nærheten av "The Looking Glass", en undervans-sonar som blokker muligheten til å kontakte verden utenom. Denne granten fører også til at en av våres dør.

 

Noami blir drept av en "gjenfødt" Locke vist.

 

Jeg har lest hva cliffhangern er, og tro meg den er kanskje billig men genial. Folk som likte Flashes Before Your Eyes vil nok like den. Så både Veronica Mars og Lost vil få noe til felles neste år hvis dette virkelig stemmer.

 

http://spoilerslost.blogspot.com/2007/05/g...king-glass.html

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Klarte jeg ikke la være å lese de dødsspoilerne jeg, :blush: så et par kommentarer til dem:

 

 

Sawyer dreper altså en til han hater...skal vi se, hvem er det han hater? Vel...Ben, og Tom. Så da er det vel en av dem som ryker.

 

At Locke kommer tilbake og dreper Naomi, hørtes logisk ut, da hun er ett av de sterkeste kortene for å komme seg unna øya, og det vil Locke forhindre.

 

 

Nå skal jeg ikke lese mer spoilere. :ermm:

Lenke til kommentar

Cliffhangeren i finalen ryktes å være dette. Trykk og du vil få episoden ødelagt, har til og med lagt spoiler i spoiler...;

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er Jack tilbakeblikk. Han er i en depressiv tilstand, drikker og stjeler smertestillende på jobben. Han prøver febrilsk å få fatt i noen på telefonen i tilbakeblikkene. Han besøker en grav til noen vi ikke får vite hvem er. Eks-konen hans er gravid med en annen mann. Så når han endelig den andre personen og de møtes. Det viser seg å være (her er den store twisten);
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kate! Han vil at de skal reise TILBAKE til øyen. Hun ønsker ikke det. Episoden ender med at han roper at de må komme seg tilbake til øyen.

 

Edit: Det er altså ikke et tilbakeblikk men et fremtidsblikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...