Gå til innhold

Lost: Spoilertråd: Rundt kommende episoder


  

52 stemmer

  1. 1. Hvor mye fra 1-10 likte du at Richard blir med på fulltid i siste sesongen?

    • 1-4
      16
    • 4-6
      3
    • 6-8
      6
    • 8-9
      7
    • 10
      20
  2. 2. Liker du at Charlie er tilbake for 3 episoder i den nye sesongen?

    • Ja, begynte å savne han.
      16
    • Nja...
      8
    • Nei, gi meg Eko istede!
      7
  3. 3. Boone kommer også tilbake, bra eller dårlig?

    • Bra.
      10
    • Dårlig.
      21
  4. 4. Hvem andre vil du ha tilbake?

    • Mr. Eko
      16
    • Tom
      5
    • Ethan
      3
    • Michael
      6
    • Shannon
      1
    • 0
  5. 5. Faraday kommer tilbake, bra eller dårlig?

    • Jævelig bra!!!
      30
    • Dårlig...
      1


Anbefalte innlegg

Litt bedre utgave av promoen til "The Brig" allerede postet av han over meg:

http://www.youtube.com/watch?v=q9z1o_fq_54

 

Har også oppdatert førsteinnlegget litt med ny informasjon, her er litt hvertfall litt forkorta:

Episode 20

Marvin Candle(mannen i alle Dharma-filmene) kommer tilbake i episoden.

Kona til Michael Emerson(Ben) skal spille hans mor.

Mikhail retunerer til "The Others"(?)

 

Episode 21

Noen dør, Charlie?

Charlie skal redde folk vekk fra øya ved å svømme under vannet for å skru av/på noe, bad idea?

Charlie reddet Noami(dama som Desmond og de andre reddet) fra en tyv vist, og det er på samme dagen som Charlie og Desmond befant seg i samme område.

 

Episode 22

Skal innholde scener fra flyplassen(?)

De overlevende blir splittet inn i to forskjellige grupper, ledet av enten Jack og Locke eller Sawyer og Jack(?)

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om ryktene om at 5 stykker skal dø i løpet av de neste episodene er sanne, vil noen være med å gjette på hvem det er?

 

Personlig tror jeg i hvertfall at Charlie og Anthony Cooper ligger veldig tynt ann, mulig også noen random Others eller noe også bukker under, men mener i hvertfall at de to nevnte skal holde unna mye for å overleve sesongen ut.

Lenke til kommentar
Charlie, ben, jack, sun + en til tror jeg da.

8485064[/snapback]

Ikke dumme tips det heller, men vill ikke at Jack og Ben skal dø :(

 

Ben er jo mest sannsynlig den mest spennende karakteren på øya og selv om Jack er en stor drittsekk er han i mine øyne en viktig karakter som jeg liker på en måte, men hater på en annen.

Lenke til kommentar

Enten Jack eller Locke dør. Charlie dør og det samme tror jeg Juliet gjør. Og Nadia.

 

Sun dør nok ikke, hun stryker vel med i neste sesong. De vil muligens gjøre et stort tema av å prøve å redde henne.

 

Er redd for at Sayid, Jin eller Sawyer kan stryke med, da i en konflikt ville de være å finne i frontlinjen. Men de vil nok ikke ha råd til å kvitte seg med Sawyer. Heldigvis.

 

Men jeg tviler på at vi finner både Jack og Locke med i sesong 4.

Lenke til kommentar
Men jeg tviler på at vi finner både Jack og Locke med i sesong 4.

8485302[/snapback]

Jeg kan være enig i at det skal mye til og at det er lave odds, men likevell har jeg et lite håp.

Som sagt liker jeg ikke Jack noe spessielt lenger, men innerst inne er føler jeg at både han og Locke er karakterer jeg vil ha med videre.

Lenke til kommentar

"Supposedly (via casting sources through Variety magazine and other trade pubs) actor Lawrence "Rory" Guy, better known by his stage name of Angus Scrimm, has been cast by J.J. Abrams to appear as the mysterious "Jacob".

 

Those who are familiar with his work in the Don Coscarelli Phantasm film series, as well as his many appearances as Agent Calvin McCullough in Alias can also expect to see him in an upcoming film with Dominic Monaghan called "I Sell The Dead" (currently in production)."

 

 

Mao så er dette Jacob:

po.158426.jpg

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at de dreper Jack, han er jo hovedkarakteren.

 

Sun vil ikke dø denne sesongen, det ble konstatert i forrige episode at gravide damer ikke dør før de er 2 mnd på vei i gravideten.

 

Jeg tror Charlie vil dø, siden Desmond har reddet ham flere ganger og vil feilie neste gang. Locke kan dø, i en slosskamp med Jack eller det overnaturlige på øya. Naomi kan dø, at såret hennes blir til infeksjon og nødvendige medisiner ikke er tilgjengelig. Mikhail kan dø, av opplagte grunner. Juliet har også en sjanse til å dø, hun blir hatet og sett ned på av de andre, så ikke umulig at de plutselig angriper ho.

 

Derimot, selv om dette er helt off topic, var det noen som ikke fortjente å dø, som Ana Lucia (f.. ta deg Michael!), Echo, Shannon, Anna (dama til Hugo) og de stakkarene som ble paralisert av edderkoppene (skikkelig trist episode)

Lenke til kommentar

Selv om det sies at 5 stykker skal dø trenger ikke alle å være en av våre, forfatterne har allerede sagt at liv vil gå tapt på begge sider. Man burde også ta i betrakning at det ikke trenger å bare være hovedkarakterne som dør.

groupshotny4.jpg

 

Så Charlie må nok dø i sesongfinalen hvis han dør, hvis ikke episoden til Charlie(3.21) ender med at Jack dør og de slår an et flashback til en død karakter(Jack) siden han er ikke på bildet, å Juliet tror jeg de vil beholde på serien.

 

Litt om episode 3.21 "Greatest Hits"

04/30 - Guest starring are Tania Raymonde as Alex, Blake Bashoff as Karl, Nestor Carbonell as Richard Alpert, Mira Furlan as Rousseau, Brian Goodman as Pryce, Marsha Thomason as Naomi, Neil Hopkins as Liam, Joshua Hancock as Roderick, John Henry Canavan as Simon Pace, Jeremy Shada as young Charlie, Zack Shada as young Liam, L. Scott Caldwell as Rose, Sam Anderson as Bernard, Andrea Gabriel as Nadia, Lana Parrilla as Greta and Tracy Middendorf as Bonnie. Source: ABC

 

“Greatest Hits” was written by Edward Kitsis & Adam Horowitz and directed by Stephen Williams.

 

Simon Pace(faren til Charlie):

68m.jpg

Bonnie:

200px-Tracy_middendorf.jpg

Greta:

lana.jpg

 

Skal ta en liten oppdatering på førsteinnlegget, så les igjennom i morra eller om en stund.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Lite troverdige spoilere(men poster dem for det siden det har mye med hva vi diskuterer litt for tiden i tråden nå som sesongfinalen nærmer seg):

 

Dødspoilere så pass på, selv om noe av det kan være oppspinn(ikke troverdige kilder)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ben dies in the finale along with a few Others, as does Kate and Sayid. Sawyer and most of the Losties blame Jack and Juliet for Kate and Sayid's deaths due to his plan. Jack is forced to go with the surviving Others, and we see Tom by his side as he protects his new leader. From the sky we see images of the island as if from the viewpoint of a coming aircraft. It seems DHARMA has sent someone (or something) to the island and it's not nice.

Source: Freind @ The Fuselag

 

Lost' is worth watching again:

 

Thanks to the moves-like-a-bullet Heroes, Lost has sped up its storytelling pace considerably. It's about time. After an intriguing start, Lost, well, started getting lost ... again. But in the last few weeks we've learned how Locke (Terry O'Quinn) wound up in a wheelchair; that Juliet (Elizabeth Mitchell) still is in cahoots with The Others, Desmond (Henry Ian Cusick) has some pretty disturbing visions and women who get pregnant on the island die. The writers even offed such unpopular characters as Nikki (Kiele Sanchez) and Paulo (Rodrigo Santoro) in a wickedly fun way by burying them alive! Good stuff. The producer swear there's more. Like? They're not saying, but word is a few castaways won't survive. Yeah, I'm talking about you, Charlie (Dominic Monaghan) and Ben (Michael Emerson).

Source: Plambeach Post

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også, en spoiler sier vel forresten at vi skal få se en person i Dharma drakt som man ikke forventer å se i Dharma drakt. Hvem kan nå det være?

 

Beste jeg kommer på er Christian Sheppard men tror det er rimelig usansynlig.

 

Hvis faren til Ben heter Roger kan det være han de fant i hippie bussen, men igjen, Lost kan lure oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...