Gå til innhold

Lost: Spoilertråd: Rundt kommende episoder


  

52 stemmer

  1. 1. Hvor mye fra 1-10 likte du at Richard blir med på fulltid i siste sesongen?

    • 1-4
      16
    • 4-6
      3
    • 6-8
      6
    • 8-9
      7
    • 10
      20
  2. 2. Liker du at Charlie er tilbake for 3 episoder i den nye sesongen?

    • Ja, begynte å savne han.
      16
    • Nja...
      8
    • Nei, gi meg Eko istede!
      7
  3. 3. Boone kommer også tilbake, bra eller dårlig?

    • Bra.
      10
    • Dårlig.
      21
  4. 4. Hvem andre vil du ha tilbake?

    • Mr. Eko
      16
    • Tom
      5
    • Ethan
      3
    • Michael
      6
    • Shannon
      1
    • 0
  5. 5. Faraday kommer tilbake, bra eller dårlig?

    • Jævelig bra!!!
      30
    • Dårlig...
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Casting calls:

 

[JASON]

Any ethnicity, late 30s-60s. Former soldier. A leader of men. Smart but more than that – he is wise. Strong and straightforward. The words he says are always listened to and they carry gravitas. GUEST STAR two episodes. May lead to recurrings. Looking for someone very interesting and very special for this role...

 

[sAMUEL]

Any ethnicity, 40s-60s. A corporate raider looking to take over his next company. Powerful, devious and obtuse. He has a cunning intellect and a strong sense of danger. GUEST STAR two episodes. May lead to recurring. Looking for someone very interesting and very special for this role...

 

 

 

Er det bare jeg som tror dette er Jacob?

Lenke til kommentar

Jason er Jacob, Samuel er karaktern til Titus Welliver.

 

Vi har fått bekreftelse på at Pellegrino er Jacob, men Titus Welliver man #2 "Samuel" kan være en eldre Jacob i tilegg. Grunnen til at de begge visstnok ble med på lik tid var fordi de var ledige og har samme agent(noe som forklarer hvorfor begge også var med i samme episoder av Prison Break i fjor).

 

Uansett alt utenom det om rollen(perioden skuespillern vil være på serien og hvordan kroppbyggning o.l, de vil ha) kan regnes som BS. Resten er bare fordi at de pålagt å beskrive rollene på grunn av regler innen for byråene og sånt.

 

I presseskrivet til sesongfinalen står Mark Pellegrino og Titus Welliver sånn:

"Mark Pellegrino as man #1, Titus Welliver as man #2"

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

 

Sneak peeks til sesongfinalen(på bloggen min)

 

Ligger noen nye promoer til ute på nettet. Men det var relativt lite nytt i disse og reklamerte nesten mer for "Dancing With Stars". Det eneste som kom ut av disse promoene som var nytt var bildet av Locke på bakken etter faren hans dyttet han ut og Jacob kommer å ser på Locke.

 

bloddied20locke.png

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det var feilnavning av videoene på youtube så BTS-klippet ble regnet som en sneak peek, når det er BTS-video uansett som den viser en sniktitt siden det filmet bak kameraet. Fikset det nå.

 

Oppsummering av siste podcast for sesongfinalen

- There is mythological advancement in the finale

- The finale has a season 1 feel to it along with season 6

- We will get more information about John Locke and the kill Jacob scenario

- Follow the leader was the first part of the finale

- They joke that jacob is a 60ft tall flaming man

- They hint that sawyer, kate and juliet may get back to the island in a special way.. carlton jokes 'the magic box?'

- The compass is in a time loop, they refer to it as what came first, the chicken or the egg?

- The video from comic con with Faraday talking to Chang was non-canon, only the show is canon, plus they could not get to that storyline in the actual show

- Faraday was meant to stay on the island instead of going to ann arbor, in this time he was going to try convince chang about the future, instead they sent him to ann arbor because of show constraints etc

- Hurley is a good guy, so is Kate and Lapidus and Sayid maybe a bad guy

- 60ft Flaming Jacob is a good guy

- Damon says that by the end of the incident and the premier of season 6 we will have enough information to theorise well how the whole series will end, as we will get a substantial piece of information in the incident, but then carlton says at the end of season 6 is when we will have enough information.

Lenke til kommentar

Jeg mener selv at kyllingen/høna kom først, som følge av evolusjon, men igjen kan dette brukes i begge tilfeller, så det er flere måter å se det på, og egentlig umulig å si hva som er fasiten. :p

Uansett, jeg likte at de sammenligna det med chicken/egg-problemstillingen, og jeg likte at de sa at de ikke ønsker å overforklare absolutt alt i serien, men at en del ting for alltid bare vil være overlatt til vår fantasi.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg mener selv at kyllingen/høna kom først, som følge av evolusjon, men igjen kan dette brukes i begge tilfeller, så det er flere måter å se det på, og egentlig umulig å si hva som er fasiten. :p

Uansett, jeg likte at de sammenligna det med chicken/egg-problemstillingen, og jeg likte at de sa at de ikke ønsker å overforklare absolutt alt i serien, men at en del ting for alltid bare vil være overlatt til vår fantasi.

Hint hint. Hvis evolusjonen skulle laget en høne, må det ha vært en annen rase som har utviklet seg til høna. Når det første "pre-høne" paret fikk en høne, la de et egg, og i det egget lå den første høna.

 

 

Hvertfall sånn jeg tror det er.

Lenke til kommentar

Sant nok, men det kommer egentlig helt an på definisjonen av egget.

Sakset fra wikipedia:

* If the egg is not necessarily of any specific type: Then it could be said that the egg came first, because other animals had been laying eggs long before chickens existed, such as the dinosaurs. In biology, egg is used as a general term in this way.

* If only an egg that will hatch into a chicken can be considered a chicken egg: Then a re-consideration of the original question suggests: Some animal other than a chicken laid the first chicken egg which contained the first chicken. In this case the chicken egg came before the chicken. In reality, many scientific theories suggest that this would not have been a simple event. For example, the theory of punctuated equilibrium theorizes that the actual speciation of an organism from its ancestral species is usually the result of many mutations combined with new geographical surroundings, called cladogenesis.

* If only an egg laid by a chicken can be considered a chicken egg: Then a re-consideration of the original question suggests: The first chicken (which hatched from a non-chicken egg) laid the first chicken egg. In this case the chicken came before the chicken egg. Again, this would not necessarily be a straightforward event.

 

Dette har uansett lite med trådens tema å gjøre, men det er en artig diskusjon. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...