Gå til innhold

Lost: Spoilertråd: Rundt kommende episoder


  

52 stemmer

  1. 1. Hvor mye fra 1-10 likte du at Richard blir med på fulltid i siste sesongen?

    • 1-4
      16
    • 4-6
      3
    • 6-8
      6
    • 8-9
      7
    • 10
      20
  2. 2. Liker du at Charlie er tilbake for 3 episoder i den nye sesongen?

    • Ja, begynte å savne han.
      16
    • Nja...
      8
    • Nei, gi meg Eko istede!
      7
  3. 3. Boone kommer også tilbake, bra eller dårlig?

    • Bra.
      10
    • Dårlig.
      21
  4. 4. Hvem andre vil du ha tilbake?

    • Mr. Eko
      16
    • Tom
      5
    • Ethan
      3
    • Michael
      6
    • Shannon
      1
    • 0
  5. 5. Faraday kommer tilbake, bra eller dårlig?

    • Jævelig bra!!!
      30
    • Dårlig...
      1


Anbefalte innlegg

Det er meningen at "The Variable" er en direkte oppfølger til "The Constant", "Jughead" og litt "Because You Left". Så ser ikke hvorfor den ikke er Desmond-sentrert nå. Ting kan endres som ved LeFleur-316-The Life And Death Of Jeremy Bentham dog. Uansett så er Faraday, Miles, Kate og Sayid så og si bekreftet av behind the scenes-bilder og videoer.

 

Faraday-episoden skal innholde gunfight med Jack og Radzinsky(siden han trossalt blir gal og har såpass mye makt i Dharma, visstnok).

Sayid episoden har noe med at Dharma vil fange Sayid levende eller død, som da starter gunfighten senere Jack har med Radzinsky.

Miles episoden har noe med at han ble kidnappet av Dharma en gang i livet sitt, av øya. O.s.v.

__________________________________________________________________

 

Wow, gjestelista til "Namaste" er killer. Fulle pressereleaset kom ut for noen få timer siden.

 

Episode 5.09: "Namaste"

 

SAWYER IS FORCED TO FURTHER PERPETUATE HIS LIE IN ORDER TO PROTECT SOME OLD FRIENDS WHO DROP IN UNANNOUNCED, ON ABC'S "LOST"

 

"Namaste" - When some old friends drop in unannounced, Sawyer is forced to further perpetuate his lie in order to protect them, on "Lost," WEDNESDAY, MARCH 18 (9:00-10:02 p.m., ET) on the ABC Television Network.

 

"Lost" stars Naveen Andrews as Sayid, Henry Ian Cusick as Desmond, Jeremy Davies as Daniel Faraday, Michael Emerson as Ben, Matthew Fox as Jack, Jorge Garcia as Hurley, Josh Holloway as Sawyer, Daniel Dae Kim as Jin, Yunjin Kim as Sun, Ken Leung as Miles, Evangeline Lilly as Kate, Elizabeth Mitchell as Juliet and Terry O'Quinn as Locke.

 

Guest starring are John Terry as Christian Shephard, Jeff Fahey as Frank Lapidus, Francois Chau as Dr. Marvin Candle, Said Taghmaoui as Caesar, Zuleikha Robinson as Ilana, Reiko Aylesworth as Amy, Sterling Beaumon as young Ben, Patrick Fischler as Phil, Molly McGivern as Rosie, Eric Lange as Radzinsky, Dan Gauthier as co-pilot and Sven Lindstrom as photographer.

 

"Namaste" was written by Paul Zbyszewski & Brian K. Vaughan and directed by Jack Bender.

 

Source: ABC

 

Radzinsky:

72bf5cfce4018c82ff81cab.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Press release for episode 5.10: "He's Our You"

THE LIVES OF EVERYONE ON THE ISLAND ARE IN DANGER WHEN ONE OF THE SURVIVORS GOES ROGUE, ON ABC'S "LOST"

 

"He's Our You" - Things begin to unravel when one of the survivors goes rogue and takes matters into their own hands -- risking the lives of everyone on the island -- on "Lost," WEDNESDAY, MARCH 25 (9:00-10:02 p.m., ET) on the ABC Television Network.

 

"Lost" stars Naveen Andrews as Sayid, Henry Ian Cusick as Desmond, Jeremy Davies as Daniel Faraday, Michael Emerson as Ben, Matthew Fox as Jack, Jorge Garcia as Hurley, Josh Holloway as Sawyer, Daniel Dae Kim as Jin, Yunjin Kim as Sun, Ken Leung as Miles, Evangeline Lilly as Kate, Elizabeth Mitchell as Juliet and Terry O'Quinn as Locke.

 

Guest starring are Doug Hutchison as Horace Goodspeed, Zuleikha Robinson as Ilana, Reiko Aylesworth as Amy, Sterling Beaumon as young Ben, Patrick Fischler as Phil, Eric Lange as Radzinsky, Jon Gries as Roger Linus, William Sanderson as Oldham, Sayed Bedreya as Iraqi father, Xavier Raabe-Manupule as 12-year-old Iraqi boy, Dmitri Boudrine as Ivan, Michael Hardy as Floyd, Joe Toro as bartender, Achilles Gacis as guy in car and Anthony Keyvan as young Sayid.

 

"He's Our You" was written by Edward Kitsis & Adam Horowitz and directed by Greg Yaitanes.

 

Merk at både Roger Linus(faren til Ben), Ben vi har sett den siste tiden og unge Ben er med i denne episoden. I tillegg er det Sayid-sentrert og vi vil få se Sayid en del yngere. Ivan og Floyd er to overlevende fra Flight 316.

 

Floyd spilles av Michael Hardy, nok en Deadwood skuespiller på Lost!

Lenke til kommentar

Første dødspoilere for de nåværende episodene av S5

 

Dette vil bety at personen vil nok dø i sesongfinalen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Here's what I can tell you about this death:

 

* A current series regular is getting killed before the end of season five.

* The character who will die is someone who is much-loved by many of you fans.

* This is a real leaving-the-show death, à la Shannon or Charlie, not a quick-fix time-travel death like Jeremy Bentham/John Locke.

* The character getting killed off is not, I repeat, not Evie's character Kate Austen.

 

And a source close to the show tells me that the person who's being killed off just learned of their character's fate late last week, and the news hit hard. "Unfortunately, [he or she] found out after the script treatments were sent out to some of the crew on the set," says my source. "So it wasn't the best timing."

Source: E!Online

 

DarkUFO har en innsider som nevner at det er en av disse;

Ben

Sawyer

Kate

Daniel

Miles

Juliet

Jin

 

Jin og Miles tviler jeg på. Da Jin allerede har "dødd" og Miles er en større mulighet, men fyren er ikke så godt likt av seerne og det forfatterne som digger den karaktern. Ben er på en måte favoritt, men håper for guds skyld de venter med å ta av både Miles, Faraday og Ben. Sawyer, Juliet og Jin kan gpdt dø for min del. Selv om jeg virkelig vil savne Juliet og Jin litt. Sawyer også egentlig.

 

Diskuter dette videre med spoilertags da dette er litt anderledes enn presserelease og gjesteinfo o.s.v.

Lenke til kommentar

Alternativene har blitt minsket ned av kilden til DarkUFO:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ben

Sawyer

Daniel

Jin

Miles

 

Jeg begynner nesten å tro enten Daniel eller Sawyer nå. Sawyer er faktisk den jeg ser for meg dø, av flere årsaker. I tilegg nevnes det at det er en fan-favoritt. Miles er ikke akkurat fan-favoritt. Daniel er litt. Ben er også det, men en fan-faovritt må være en karakter ala Jack, Kate, Hurley og Locke.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

 

Jeg tror nok Sawyer eller Daniel. Mest Sawyer fordi jeg føler han som karakter er ferdig utviklet etter sist episode, og er derfor egnet til å være den som må dø. (Men burde egentlig ikke den personen som dør være i "nå"-tiden da? For å ikke ødelegge hva som har skjedd tidligere i serien?)

 

Slutter å se Lost hvis Ben dør.

 

Lenke til kommentar

Episode 5.10: ""Whatever Happened, Happened" ABC Synopsis

"Whatever Happened, Happened" - Kate goes to extreme measures to save Ben's life when Jack refuses to help. Meanwhile, Kate begins to tell the truth about the lie in order to protect Aaron, on "Lost," WEDNESDAY, APRIL 1 (9:00-10:02 p.m., ET) on the ABC Television Network.

 

 

De som skjønner hvem som skyter Ben her, og når Ben blir skutt har lest tråden her hvertfall. :p

Lenke til kommentar

Nå har alternativene hvertfall sunket(dødspoilere!):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Sawyer

Ben

Daniel

 

Nå begynner jeg å lure på om det blir Ben. Lost har en tendens til å drepe av karakterer som er bra, men begynner å bli dårligere(Mr. Eko og Alex). Å dreper de Ben så tror jeg ikke serien går videre akkurat tvert imot. Daniel og Sawyer vil skape mer rom for andre ting, som egentlig og betyr kanskje mer "fillers" men alikevel går ting mye mer videre med Ben).

 

Selv om jeg liker Daniel, så vil jeg heller ha Miles med videre siden han har en evne, er kanskje ikke likebra karakter men har et potensiale også. I tilegg trenger vi en liten erstattning for Charlie, bare en som ikke whiner hele tiden som Miles.

 

Sawyer synes jeg det er påtide skal dø. Tiltross for hovedkarakter har de å drepe en av de ordentlige hovedkarakterne av serien da de ga Locke en "liksomdød".

 

 

Episode 5.16-17 fått tittlen : "The Incident Part"(Part 1 & 2)

I can now confirm that the final two episodes of Season 5 will be called "The Incident" Parts 1 and 2! I think we can all guess what this will be about :)

 

Source: DarkUFO

Lenke til kommentar
Nå har alternativene hvertfall sunket(dødspoilere!):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Sawyer

Ben

Daniel

 

Nå begynner jeg å lure på om det blir Ben. Lost har en tendens til å drepe av karakterer som er bra, men begynner å bli dårligere(Mr. Eko og Alex). Å dreper de Ben så tror jeg ikke serien går videre akkurat tvert imot. Daniel og Sawyer vil skape mer rom for andre ting, som egentlig og betyr kanskje mer "fillers" men alikevel går ting mye mer videre med Ben).

 

Selv om jeg liker Daniel, så vil jeg heller ha Miles med videre siden han har en evne, er kanskje ikke likebra karakter men har et potensiale også. I tilegg trenger vi en liten erstattning for Charlie, bare en som ikke whiner hele tiden som Miles.

 

Sawyer synes jeg det er påtide skal dø. Tiltross for hovedkarakter har de å drepe en av de ordentlige hovedkarakterne av serien da de ga Locke en "liksomdød".

 

 

Episode 5.16-17 fått tittlen : "The Incident Part"(Part 1 & 2)

I can now confirm that the final two episodes of Season 5 will be called "The Incident" Parts 1 and 2! I think we can all guess what this will be about :)

 

Source: DarkUFO

 

AAAH! Awesome!

 

 

Endelig får vi kanskje vite hva som skjedde med the swan!

Lenke til kommentar

Damm, for å være en Kate episode er hennes episode den sterkeste episoden når det kommer til gjesteskuespillere. Første gang vi ser dattern til Sawyer i serien i denne episoden. Bra gjesteliste; Alpert, Roger Linus, unge Ben og Cassidy. Kudos!

 

Episode 5.11: "Whatever Happened, Happened" - Full Pressrelease

KATE MUST TAKE DRASTIC MEASURES TO SAVE BEN'S LIFE WHEN JACK REFUSES TO HELP, ON ABC'S "LOST"

 

"Whatever Happened, Happened" - Kate goes to extreme measures to save Ben's life when Jack refuses to help. Meanwhile, Kate begins to tell the truth about the lie in order to protect Aaron, on "Lost," WEDNESDAY, APRIL 1 (9:00-10:02 p.m., ET) on the ABC Television Network.

 

"Lost" stars Naveen Andrews as Sayid, Henry Ian Cusick as Desmond, Jeremy Davies as Daniel Faraday, Michael Emerson as Ben, Matthew Fox as Jack, Jorge Garcia as Hurley, Josh Holloway as Sawyer, Daniel Dae Kim as Jin, Yunjin Kim as Sun, Ken Leung as Miles, Evangeline Lilly as Kate, Elizabeth Mitchell as Juliet and Terry O'Quinn as Locke.

 

Guest starring are Nestor Carbonell as Richard Alpert, Kim Dickens as Cassidy, Doug Hutchison as Horace Goodspeed, Susan Duerden as Carol Littleton, Sterling Beaumon as young Ben, Patrick Fischler as Phil, Jon Gries as Roger Linus, William Blanchett as Aaron, Sebastian Siegel as Erik, Candace Scholz as Debra, Susan King as sweet young woman, Miko Franconi as grocery worker, Scott Moura as manager and Olivia Vickery as Clementine.

 

"Whatever Happened, Happened" was written by Carlton Cuse & Damon Lindelof and directed by Bobby Roth.

Lenke til kommentar
Nå har alternativene hvertfall sunket(dødspoilere!):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Sawyer

Ben

Daniel

 

Nå begynner jeg å lure på om det blir Ben. Lost har en tendens til å drepe av karakterer som er bra, men begynner å bli dårligere(Mr. Eko og Alex). Å dreper de Ben så tror jeg ikke serien går videre akkurat tvert imot. Daniel og Sawyer vil skape mer rom for andre ting, som egentlig og betyr kanskje mer "fillers" men alikevel går ting mye mer videre med Ben).

 

Selv om jeg liker Daniel, så vil jeg heller ha Miles med videre siden han har en evne, er kanskje ikke likebra karakter men har et potensiale også. I tilegg trenger vi en liten erstattning for Charlie, bare en som ikke whiner hele tiden som Miles.

 

Sawyer synes jeg det er påtide skal dø. Tiltross for hovedkarakter har de å drepe en av de ordentlige hovedkarakterne av serien da de ga Locke en "liksomdød".

 

 

Episode 5.16-17 fått tittlen : "The Incident Part"(Part 1 & 2)

I can now confirm that the final two episodes of Season 5 will be called "The Incident" Parts 1 and 2! I think we can all guess what this will be about :)

 

Source: DarkUFO

 

 

Blir det ikke litt opplagt at Ben dør da? Forstår heller ikke hvordan serien kan gå videre når det kommer til den kommenede krigen osv uten Ben. Han har jo en stor brikke med i spillet, kanskje til òg med den ene kongen?

 

For min del; Sawyer - dø!

At datteren til Sawyer er med i en episode ville jeg tatt som et stort hint på at han dør. Yey!

 

 

Lenke til kommentar

Enda et alternativ har falt(Dødspoilere igjen);

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Enda en har blitt fjernet fra lista, dog av en annen kilde.

 

Don in Dallas: Kristin, are they killing off Sawyer on Lost?

 

Yes, they're killing Sawyer off Lost. Other season finale deaths to expect this year: A depressed McDreamy commits surgical hara-kiri with a scalpel on Grey's Anatomy, Blair uses thallium poison to kill Chuck Bass on Gossip Girl, and Jon Stewart is being written out of The Daily Show With Jon Stewart. (Sorry for the bad joke.) To my own personal knowledge, Josh Holloway is not going anywhere (swear). However, it is possible there is a death I don't know about..

Kristin@E!Online

 

Var det jeg viste. Forfatterne hadde ikke nok baller til å drepe av en fan-favoritt. Så nå går sansynelig Ben av duken. Pokker ta dreping av en så genial karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...