Gå til innhold

Lost: Spoilertråd: Rundt kommende episoder


  

52 stemmer

  1. 1. Hvor mye fra 1-10 likte du at Richard blir med på fulltid i siste sesongen?

    • 1-4
      16
    • 4-6
      3
    • 6-8
      6
    • 8-9
      7
    • 10
      20
  2. 2. Liker du at Charlie er tilbake for 3 episoder i den nye sesongen?

    • Ja, begynte å savne han.
      16
    • Nja...
      8
    • Nei, gi meg Eko istede!
      7
  3. 3. Boone kommer også tilbake, bra eller dårlig?

    • Bra.
      10
    • Dårlig.
      21
  4. 4. Hvem andre vil du ha tilbake?

    • Mr. Eko
      16
    • Tom
      5
    • Ethan
      3
    • Michael
      6
    • Shannon
      1
    • 0
  5. 5. Faraday kommer tilbake, bra eller dårlig?

    • Jævelig bra!!!
      30
    • Dårlig...
      1


Anbefalte innlegg

Spoilerne stemmer de, skal se om jeg finner kildene ila dagen. Og hva som skjer med Locke (husker ikke om jeg skrev dette før):

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Locke ligger i graven og skal akkurat til å ta selvmord da Walt plutselig dukker opp og ber han reise seg. Han kommer seg ut av hullet og Walt forsvinner.

 

Klikk her for å se et bilde fra finalen;

 

http://bp1.blogger.com/_E5sM9VbOiKc/RkwAVC...csnap-13498.png

 

Edit: Les om spoilere for finalen:

http://bp0.blogger.com/_RrObyQ3XzcY/RlE9h1...fan108part2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe som Fisker sier, jeg poster ikke noe særlig shitbull eller BS. Selvfølgelig kan det ikke stemme, men med tanke på at kilden før Greatest Hits ble sendt hadde alt rett så stemmer nok kilden som jeg brukte ovenfor(Insiderscoopet fra DarkUFO).

 

Sjekk på Jaga på Lost-norge.net så ser du hvor lite BS jeg egentlig poster i spoilerforumet :)

Lenke til kommentar
Spoilerne stemmer de, skal se om jeg finner kildene ila dagen. Og hva som skjer med Locke (husker ikke om jeg skrev dette før):

8662937[/snapback]

 

Det med hva som skjer med Locke har jeg også hørt. Og hvis det stemmer, så kan det tyde på at

 

Det faktisk er planer for å bringe Michael og Walt tilbake inn i serien. Selv om det kanskje ikke er Walt i fysisk person som står der, så er han hvertfall med og spiller inn episoder igjen.

 

Lenke til kommentar

05/25 - Next season of Lost will feature BOTH flashbacks and flash-forwards. Source: AICN

 

5/14 - Im hearing that Nestor Carbonell has been asked to be a regular cast for the next season. Source: Kristin@E!Online

 

Carbonell spiller Dr.Richard Alpert(han som rekruterte Juliet til det hele).

Lenke til kommentar
5/14 - Im hearing that Nestor Carbonell has been asked to be a regular cast for the next season. Source: Kristin@E!Online

 

Carbonell spiller Dr.Richard Alpert(han som rekruterte Juliet til det hele).

8706456[/snapback]

 

Herlig. :) Håper han blir mer med, for han er en spennende karakter.

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål, hvorfor leser dere alle spoilerne? Ødelegger ikke det så og si all morroa når episoden kommer? Så jo nå at man kunne lese her nøyaktig hva som ville skje, hvem som ville dø og hva den store tvisten var.

 

Bare lurer..

8708099[/snapback]

Jeg leser det av ren nyskerrighet.

 

Appropo lost og "Spoilere":

 

http://themisfitishere.blogspot.com

 

Han har mange "Gode" spoilere :roll:

 

Les og le.

 

Les for eksempel denne geniale oppdagelsen...

 

http://themisfitishere.blogspot.com/2007/0...jacob-went.html

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Desverre ser det ut som at Nestor Carbonell ikke engang kan være med i starten av sesongen ettersom han er blitt hovedskuespiller på CBS som er en rival-kanal til ABC, og de sjefene der vil ikke at han skal være med i Lost selv om forfatterne og sjefene på den nye serien hans synes det er bra. Men kom en god nyhet i går, synes jeg da siden jeg likte denne karaktern godt da vi så han sist, selv om han kanskje gikk over streken.

 

 

At Today's ABC Press Tour it was revealed that Harold Perrineau is returning to Lost. They also mentioned that a number of big reveals would be held back for Comic-Con.

Source: ABC Press Tour

 

07/25 - Harold Perrineau is returning to Lost! Source: The Ausiello Report

 

07/25 - During a show of AlloCiné Séries, Lost producer and director Jack Bender was asked if the format of Season 4 episodes would change to include flashfowards as used in the Season 3 finale. Here is the translation of is answer: No, there are no rules in Lost. Certain episodes will have flashfowards, others will have flashbacks, others will have neither. It will depend on the nature of the story, of what Damon Lindelof and Carlton Cuse will write with the writers. I know what the global approach of the upcoming season but the series will not really change: it will only depend of what the stories will be. Source: AlloCiné

Lenke til kommentar
07/25 - Harold Perrineau is returning to Lost! Source: The Ausiello Report

9146303[/snapback]

 

Jess! :D

Jeg hata karakteren mot slutten, og trodde det ville bli helt greit at han dro. Men nå når han har vært borte en hel sesong, så må jeg si det hadde vært bra å få han tilbake. Så lenge han gir seg med "they took my boooy"-vrøvlet sitt.

Lenke til kommentar
07/25 - Harold Perrineau is returning to Lost! Source: The Ausiello Report

9146303[/snapback]

 

Jess! :D

Jeg hata karakteren mot slutten, og trodde det ville bli helt greit at han dro. Men nå når han har vært borte en hel sesong, så må jeg si det hadde vært bra å få han tilbake. Så lenge han gir seg med "they took my boooy"-vrøvlet sitt.

9146843[/snapback]

Det skal bli interessant for serien og få tilbake Michael, lurer på om han er på øya eller om han har kommet tilbake til sivilisasjonen evt. hva han foretar seg.

Lenke til kommentar

Det kom fram på Comic-Con for en uke siden eller noe at Michael vil komme tilbake i en av de første episodene(så vil tippe han er sentrert rundt veldig mye de 7 første episodene minst). Walt kommer også tilbake, men ikke noe offesielt tror jeg.

 

 

07/30 - Carlton Cuse revealed: We aren't changing any of the format of the show. We are just adding the flash forwards as an element. They have made a radio call to a freighter, and there are people on that freighter, and it might be logical to imagine that that storyline will continue... The situation is going to be very intense this year. Charlie wrote on his hand not Penny's boat , and the message he wrote on his hand was very important. It was really funny because the clip at Comic-Con showed Mr. Friendly saying, 'by the time you see this, I'm gonna be dead, but I am telling you it's a shame because whoever is going to come after the Others is going to be a hell of a lot worse than we ever were.' Damon and I were listening to him and sort of nodding our head going, 'That's pretty prophetic.' With Jin and Sun there is a very dynamic situation at work. She's pregnant... the fate of her child, the fate of their marriage, all those questions Damon and I will get to and more this season. Walt will be back. You will see more of Jacob. Source: Kristin on E!Online

 

Episode 4.02: Title Unknown

Airdate: February 2008

 

08/01 - Two new characters begin in [episode] 2, possibly extending the rest of the season, and perhaps next season. Russell, a brilliant mathematician in his late 30's and Charlotte, an attractive, athletic academic. Names may change of course. Source: secretagentman @ TWoP

Lenke til kommentar

Sikkert noen få som har fått med seg rykte, og kanskje denne nyheten. Rykte var at Peter Stormare er blitt tilbudt en rolle i Lost, for noen dager siden sånn cirka 1 uke etter jeg leste rykte for første gang så kom det faktisk en bekreftelse på at rykte var sant.

 

http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1132825,00.html

 

Tror ikke han sier ja, men jeg håper det fordi han hadde passet bra som disse nye milta(Russel?)/Dhrama(?) folkene som Ben er redd for.

Lenke til kommentar

Som jeg sa så passer han veldig godt inn som Russel som blir den nye "gruppa`s" leder, ala hva Ben er for The Others(hvis vi ikke tenker på Jacob da). Stormare kan spille badguy og "smartinger" så det passer jo egentlig bra, han trenger ikke å være en nordisk fyr heller siden han spiller jo nesten bare amerikanere stort sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...