Bozzeye Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 NBNBNB! Game Ending Glitcher i spillet! Det har hittil blitt funnet to glitcher i spillet som gjør at du ikke kommer deg videre og er nødt til å starte på nytt. Om du lagrer og avslutter spillet på visse steder så er det umulig å komme seg videre når du fortsetter. Her er hvor du støter på dem: - Etter andre dungeon rir du over en bro som blir ødelagt. IKKE LAGRE OG AVSLUTT FØR DU HAR KOMMET DEG INN I TWILIGHT REALM IGJEN. Gjør du det så havner du på "feil" side av broen når du starter igjen og kommer deg ikke over for å fortsette. - Langt ute i spillet vil du komme inn i et rom med en gigantisk kanon. IKKE LAGRE OG AVSLUTT I DETTE ROMMET. Gjør du det er det umulig å forlate rommet. Info: Nintendo Mvh Kiwien6 Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 visste om disse, heldigvis var jeg heldig med den første glitchen. bare en tilfeldighet at jeg ikke savet der. Kan visst laste ned saves fra stedene etter glitchene på nettet. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Disse er jo eldgamle. Iallefall den med kanonen. Husker jeg så klipp av den glitchen på YouTube lenge før Wii release i Norge Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Og glitchene forkommer ikke i PAL versjonen av spillet heller Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sinnsykt old news lissom, kom på nintendo.no sia for lenge sia.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Og glitchene forkommer ikke i PAL versjonen av spillet heller 8337259[/snapback] yes! ble veldig lettet da jeg leste det Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Dette er kanskje news for de som ikke ser på nintendo.no og de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dette er kanskje news for de som ikke ser på nintendo.no og de som ikke vet det. 8342965[/snapback] Og som har NTSC Wii og Zelda TP Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hmmm jeg lagret og avsluttet i kanon rommet, men kom meg likevel vidre Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hmmm jeg lagret og avsluttet i kanon rommet, men kom meg likevel vidre 8343891[/snapback] Og glitchene forkommer ikke i PAL versjonen av spillet heller 8337259[/snapback] Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sinnsykt old news lissom, kom på nintendo.no sia for lenge sia.. 8342455[/snapback] Slutt nå å whine, vær glad han opplyser om dette. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hmmm jeg lagret og avsluttet i kanon rommet, men kom meg likevel vidre 8343891[/snapback] Og glitchene forkommer ikke i PAL versjonen av spillet heller 8337259[/snapback] 8343919[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå