Gå til innhold

2 versjoner av vinterbilde!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et merkelig bilde.. Jeg likte også det øverste best.

Grunnen til at det er merkelig er når jeg ser på stien, så ser det ut som at den er rett, men resten av skogen er på skrå.

Jeg syntes personlig bildene var litt for blasse. Litt mer kontraster å litt mer skarphet hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Min subjektive mening, er at sepia sjeldent er fint.

Det øverste bildet var fint, veldig fint, likte snittet på det, samt kontrastene, men noe var kansje litt.. blassert? (Mangel på ord) og litt lyst.

Ble kansje litt for mørt oppe til venstre, tok vekk litt fokus, menmen :p

Lenke til kommentar
Legger ut forslag til forbedringer. Begge ble litt matt syns jeg, og det nederste syns jeg det blir litt galt å bruke en varmende fargetone på et ellers så kaldt motiv. La derfor på en kaldere fargetone:

92832558sp2.th.jpg

95977922so8.th.jpg

8338668[/snapback]

PS: lå merke til at det ble litt pixlete i bunn på begge, og gidd ikke fikse d. Hehe

Lenke til kommentar
Et merkelig bilde.. Jeg likte også det øverste best.

Grunnen til at det er merkelig er når jeg ser på stien, så ser det ut som at den er rett, men resten av skogen er på skrå.

Jeg syntes personlig bildene var litt for blasse. Litt mer kontraster å litt mer skarphet hadde gjort seg.

8337373[/snapback]

Det er rett som du seier om at stien er rett og at skogen er på skrå! Det var det som gjorde det heile litt spesielt!

Men at mer kontrast og skarphet i bildet hadde gjort seg er eg enig i! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...