sun360 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg bare lurte på om PSU'en kunne muligens spille en rolle når det gjaldt overklokking? Altså jeg har et x1950 Pro kort som jeg sliter med å klokke noe særlig langt...samtidig så ser jeg enkelte rundt omkring som får til nokså bedere enn meg. Sitter med en good gammel dags 340W psu fra Chieftec... MERK kortet er dønn stabilt og alt annet funker som det skal ( ehm... som regel... ). Så.... ja.....nei...kanskje? Takk på forhånd! Sun360 Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Ingen som har en idee? Et hint? Kom igjen da folkens.... ja ja - sun360 Lenke til kommentar
Megern Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Vis du er helt på grensa av hva psu'en din klarer så kan de hende at overklokking kan begrense deg. Men da får du mer spontane restarter Edit: vis du får artifacts, så kommer det nok av at kortet ditt er en dårlig klokker. Endret 14. april 2007 av Megern Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En kraftig og stabil PSU er absolutt viktig. Likevel, en dårlig PSU fører sjeldent til artifacts. Spontane restarts og "frys" er vanlige tegn på svak/ustabil PSU, selv om det selvsagt kan skje med en god PSU også. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Akkurat det jeg trengte å vite. Tusen takk folkens!! - Sun360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå